חטא ב': לא להשתמש ב-Google Conversion Tracking

funny pictures interesting cat חטא ב: לא להשתמש ב Google Conversion Trackingאני ממשיך לעבור על החטאים שלי, והנה אני מגיע לעוד חטא PPC גדול שביצעתי. החטא עוסק במעקב אחר המילים הממירות. אז כן, אני משתמש ב-Xtreme Conversions שהיא מערכת מעקב מצויינת, וכן, אפשר להגיד שתכנתתי אותה מחדש על מנת שתתאים לצרכים שלי בצורה אופטימאלית, אבל… לא משנה כמה טובה תהיה מערכת מעקב, זה עדיין לעולם לא ישתווה למערכת המעקבל של גוגל.

לאחרונה התחלתי להשתמש במערכת המעקב של גוגל, ואני חייב לציין שהיא מדהימה. קשה להסביר את השדרוג ברמת החיים (ממש עד כדי כך), כאשר אני משתמש במערכת הזו. זה פשוט מדהים כמה זה נוח להיכנס ל-AdWords Editor, ולראות את כמות ההמרות שלי וה-Conversion Rate לצד כמות הקליקים וה-CTR. פעולות שבעבר היה לוקח לי לעשות 6 שעות, כיום, בעזרת המערכת של גוגל אני יכול לעשות בפחות משעה. תדמיינו לעצמכם כמה זמן זה חוסך.

כן, אני יודע מה אתם חושבים, בקליקבנק אין אפשרות לשלב את ה-Conversion Tracking של גוגל. מה שאני ממליץ לכם לעשות במקרה הזה זה לשלוח מייל ל-Vendor של המוצר, ולבקש ממנו שיתקין לכם את הטראקינג קוד. פשוט אל תסכימו לעבוד בלי זה. לא משנה כמה טוב המוצר יהיה, ולא משנה איזה חירטוט ה-Vendor יביא לכם ללמה הוא לא ממקם את הטראקינג קוד שלכם, פשוט אל תקדמו מוצר. יש עוד הרבה רשתות שותפים אחרות חוץ מקליקבנק (אני בודק אותם עכשיו, ואני אפרסם המלצות בקרוב), ובכולם ניתן למקם טראקינג קוד.

אני יודע שעם ההמלצה הזו אתם תרגישו קצת פספוס. בשעור נשק בטירונות צועקים בקול רם "פקודות אלא נכתבו בדם", במקרה שלנו זה קיצוני לצעוק את זה, אז נצעק "המלצות אלא נכתבו בהרבה $$$". למרות הפספוס, יש עוד אלפי מוצרים לקדם. ואני אספר לכם עוד משהו, ברשתות השותפים האחרות, יש גם מוצרים דיגיטאליים, ואפילו לרוב תמצאו שם את המוצרים הטובים מקליקבנק.

לסיכומו של פוסט, אני יודע דבר אחד, מהיום, אני עובד רק עם גוגל קונברז'ן טראקינג, וה-Xtreme Conversions שלי, יהיה רק בונוס שיעזור לי במציאת Long Tail Keywords.

18 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. פופה   22 ביולי 2008 בשעה 19:58
    (#)

    חכה שהפרוספר החדש יצא (הם אומרים שכעוד חודש)

    הוא יסתנכרן מול AW דרך ה-API –

    full power !

     

     

  2. רמב"ם   22 ביולי 2008 בשעה 20:38
    (#)

    אהההה, אז למה לא אמרת…

    http://www.HLOLA.com 

    ופתרתי לך את הבעיה :)  

    • המיליונר בפיגמה   23 ביולי 2008 בשעה 17:11
      (#)

      אהלן,

      האם HLOLA עובד עם API?

      הבעיה שלי עם HLOLA זה שהוא לא מאוחסן על השרת שלי…

      אבל אני מאוד מעריך את רן שיצר את המוצר, כך שאני בטוח שזה מוצר טוב.

  3. קישקשתא   22 ביולי 2008 בשעה 23:54
    (#)

     אם  אני לא  טועה  Xtreme Conversions יש אופציה להוריד את הנתונים מקליקבנק ואז לראות איזה מילה המירה למכירה ככה שלא צריך את ה-vendor.

     

    דרך אגב אני לא בתחום הזה כבר  ואני לא אוהב את Xtreme Conversions, אני מעדיף את conversion prophet שהיא יותר טובה עם :

     

    1. אופציה קטלנית שנותנת לך אפשרות לראות באחוזים כמה זמן נשארו באתר שלך לפי מילה ,ככה שאתה יכול לראות אילו מילים מושכים יותר התעניינות באתר ואילו מילים מבזבזים לך כסף,ככה שבמקום לחכות כל פעם לקבל 100 קליקים על מילה ואף פעם לא לדעת למה היא לא המירה ומה קורה באתר שלך, אתה יכול לקבל תמונה כוללת  אחרי 20 קליקים בלבד או פחות, אתה יכול להגדיר 3 זמנים בו זמנית ,נגיד 20,60,90 אז נקח מיקרה שנגיד 80% מהמבקרים נישארו את ה-20 שניות אז ככה אתה יודע מיידית שהכותרת שלך מעניינת אותם ואם הם המשיכו נגיד 50% עברו את ה-90 שניות סימן שהתוכן שלך מענייו אותם והם ממשיכים לקרוא, במצב כזה אתה יודע מה לשפר כל הזמן את הדף נחיתה.

     

    דרך אגב גוגל אנליטיקס נותן את האופציה של זמנים באתר אבל לא לפי מילה אלא לפי כל האתר וגם התוצאות מתעדכנות כל 24 שעות אם אני לא טועהת פה רואים מיידית מה קורה. 

     

    2 .ספליט טסט – לקחת עד 3-4 דפי נחיתה או דומיינים שונים (מה שאתם רוצים) והסקריפט יריץ אותם אחד אחרי השני ( כל מבקר הוא מחליף ללינק אחר)

    אז מה הקומבינה פה , אם אתם רוצים לבדוק כותרת ראשית בדף נחיתה או אלמנט אחר , לדוגמא – כותרת ראשית זאת שבד"כ אמורה למשוך את העין של המבקר ולגרום לו להמשיך לקרוא, או כל שינוי אחר בדף נחיתה.

    אז אתם שומרים שלושה וראציות של הדף נחיתה בשלושה סאב פולדרים שונים בדומיין , נגיד כותרת כחולה/אדומה/שחורה  או כותרות שונות .

    אתם מריצים ולאחר 100 קליקים פחות אתם יכולים לראות באחוזים בדיוק איזה כותרת משכה יותר תשומת לב . אפשר לבחון כל שינוי לא רק כותרת.  

     

    3. משהו קטלני שניקרא טגוצי' – אבל זה כבר למקצוענים למי שרוצה לבדוק לאורך זמן כי פה מריצים המון וריאציות בו זמנית ,אפשר להריץ מספר פקטורים+מספר וריאציות בו זמנית .

     

    מספר פקטורים – לדוגמא כותרת,פונטים, צבע רקע , מחיר שונה למוצר 

    מספר וריאציות -  לדוגמא שתי צבעי רקע ,

     יש 18 סוגים שהמקסימום הוא  15 פקטורים ו -36 וריאציות

    לדוגמא בחרתם 3-2-2-2 : אז הפקטור הראשון יכול להיות עם מקסימום 3 וריאציות וכל השאר עם שתי וריאציות ,אז לדוגמא בסוג הזה ניתן לבדוק 3 טקסטים שונים בכותרת,2 פונטים שונים לכותרת,2 רקעים ושתי מחירים שונים למוצר.

    תחשבו כמה צרופים יש פה ככה שכדי לקבל תמונה צריך לחכות להרבה קליקים.

    דרך אגב הסוג האחרון של הטגוצ'י הוא: 6-6-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2 שזה 15 פקטורים עם 36 וריאציות,תעשו את החשבון לבד.

     

    4. אם אני לא טועה יש אופציה לעשות דיירקט לינקינג ככה שהאתר של הסוחר יופיע על הדומיין שלכם.

     

    5. אפשרות להוריד קובץ נתונים עם קליקבנק ולסנכרן מכירות עם התוכנה וליראות איזו מילה המירה.

     

    6. מצמיד לכל מילה id משלה וגם אתם מכניסים את המילים ואוטמטית היא מביאה לכם את הקישורים לכל מילה ככה שאתם מדביקים ישירות בגוגל או בגוגל אדיטור.

     

    7. כל קמפיין שאתם יוצרים אתם מקבלים לינק טרקינג שבו מופיע לכם הדומיין שלכם לדוגמא

     

    http://mysite.com/cprophet/tracker.php?uid=1&cid=78

     

    ככה שאתם יכולים לשים בדסטיניישן יורל ולפרסם רק את האתר שלכם במודעה המוצגת , ככה ניתן לישמור על הכללים של גוגל. 

     

    בקיצור, אני מפרסם את כל זה כי לא אכפת לי לעזור לישראלים וגם כי אני כבר לא בתחום הזה 

     

    אם פיג'מה יסכים אני אפרסם לכם לינק להורדה , מצד שני אפשר לקנות אבל היא עולנה קצת כסף

     

     

     

    • המיליונר בפיגמה   23 ביולי 2008 בשעה 17:17
      (#)

      תודה רבה על הריוויו המצויין,

      זו גם דוגמא טובה לפריסל מעולה לפי דעתי, במיוחד לאור העובדה שלא שמת לינק שותפים.

      לצערי הרב אני לא אוכל להרשות לינק לתכנה, שכן זה לא חוקי.

      תודה רבה, ועוד פעם נהנתי לקרוא תגובה שלך :)

      המשך כך… :)

  4. הכלבלב הקטן של השכן   23 ביולי 2008 בשעה 6:44
    (#)

     HELP!!!!

    לא קשור לפוסט אבל אני זקוק דחוף לעזרה:

    ניסיתי לפרסם איזה מוצר וגוגל פסלו לי את כל המודעות של כל האדגרופס בטענה שהתוכן לא מקובל או משהו כזה. שיניתי קצת ושוב שלחתי מודעות והם שוב פסלו לי.

    פניתי אליהם במייל והם ענו לי שהמדיניות שלהם פוסלת פרסום של מוצרים מהסוג הזה.

    העניין הוא שאני רואה המון מודעות בגוגל שמפרסמים את המוצרים האלה ואפילו משתמשים בדיוק במילים שגוגל אמרו שאסור. איך זה יכול להיות? למה לחלק נותנים לפרסם ולחלק לא? האם אני מפספס משהו?

     

    המון המון תודה

     

    • המיליונר בפיגמה   23 ביולי 2008 בשעה 17:19
      (#)

      אהלן,

      בטח ניסית לפרסם Water4Gas, או מוצר באותה נישה. לאחרונה גוגל הוציעה את המוצר מחוץ לחוק שלה, ואסור לקדם אותו. לפי מה שהבנתי מאנשים שמקדמים את המוצר, כרגע לא ניתן לעשות שינויים בקמפיין או להוסיף קמפיינים חדשים בנושא. אבל כל מה שהיה לפני החוק, נותר בהינו. אני מאמין שבקרוב גוגל יעיפו את כל מי שפרסם את המוצר לפני שנכנס החוק…

      בהצלחה עם מוצרים אחרים.

  5. ytyt02   23 ביולי 2008 בשעה 12:02
    (#)

    קישקשתא לא אמר שאתה עוד חודשיים חוזר לעסק?

    ואמרת פעם שהרוות משכורת של שנתים לפי החישוב שלי זה היה 120 אלף שקל.

    לא חבל לבזבז ככה כישרון!?

  6. נרי   23 ביולי 2008 בשעה 13:37
    (#)

    פיג'מיסט יקר, שאלה: איזה אחוז מכירות מסך ה- HOPS בקליקבנק נחשב לטוב?

    האם 10% נחשב לגבוה, נמוך, סביר…?

    (ברור לי שרצוי לשאוף לכמה שיותר גבוה אבל מה הקנה מידה?)

     

    תודה והמשך הצלחה עם התובנות,

    נרי

     

    • המיליונר בפיגמה   23 ביולי 2008 בשעה 17:21
      (#)

      אהלן,

      10% נחשב גבוהה מאוד, הכי גבוהה שהיה לי עד כה זה מכירה ל-25 קליקים. הכי נמוך זה היה מכירה ל-200 הופים. 2 הקמפיינים היו רווחיים עם 100% ROI.

      העניין הוא שכל נישה זה שונה, מה שקובע בסופו של דבר, זה כמה אתה משלם על הקליקים.

      בהצלחה.

  7. קישקשתא   23 ביולי 2008 בשעה 19:24
    (#)

    את הסכום הזה הרווחתי פעם בחודש ,אבל לא כל חודש

     

    אני עדיין בתחום האינטרנט אבל לא בתתוכניות השותפים 

  8. סין   24 ביולי 2008 בשעה 7:09
    (#)

    היי פיג'מיסט יקר

    באיזה כלי אתה משתמש כדי לעשות Split Testing? או שזה גם אחד מהחטאים שלך?

     

    • המיליונר בפיגמה   24 ביולי 2008 בשעה 14:37
      (#)

      זה חטא ולא חטא,
      מפני שאני עושה את זה, אבל לא מספיק. ממש לא מספיק. ולאחרונה התחלתי להשתמש בזה הרבה יותר.

      אני עושה את הספליט טסט שלי בעזרת XTREME CONVERSIONS, זו לא אופציה מובנית. אני הוספתי אותה בקוד.

      שיהיה המון בהצלחה.

  9. ilya   3 בדצמבר 2008 בשעה 20:56
    (#)

    can you say a difference between ppc bully, hlola and x conversions? is there any of them can be ultimate?

  10. ilya   10 בדצמבר 2008 בשעה 12:22
    (#)

    thanks man!

    you are the best!

    apriciate this

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!