איך לא חשבתי על זה קודם?!?!

medicine איך לא חשבתי על זה קודם?!?!חברים יקרים, בואו נעזוב לרגע את מקרה החשדות נגד קליקבנק, נכון שזה מעצבן, אבל אני עדיין לא סוגר את הקמפיין. אני רוצה לראות מה תהיה ההתקדמות לאורך השבוע. בכל מקרה, אני לפחות, עשיתי מספיק כסף עם קליקבנק בשביל לתת להם עוד צ'אנס, ולראות אם זה היה מקרה חד פעמי. נוסף על כך, צריך לבדוק את זה בעוד קמפיינים, כי יכול להיות שהבעיה זה ה-vendor.

ולענייננו…

פעם, מזמן מזמן, כל כך מזמן, שלא הצלחתי למצוא את הפוסט הרלוונטי לקשר אליו, סיפרתי לכם שהיה לי קמפיין מנצח אחד. שקיבלתי עליו גוגל סלאפ, ו… לאחר שהחזרתי את הקמפיין הבידים שלי שולשו!!! זה היה מחיר כבד עד כדי כך, שלא יכולתי לעמוד בגובה הבידים. הקמפיין הזה, היה על דומיין כללי כלשהו, והיו לי עליו עוד 2 קמפיינים.

אחת מההצעות הללו על הדומיין הכללי הזה, הייתה ממש גרועה. תוך 4 שעות היה לה משהו 200,000 impressions, וקצת מאוד קליקים. כך שה-CTR הממוצע על הקמפיין הזה עמד על 0.00%-0.01% (אני כבר לא כל כך זוכר). זה דפק מאוד את ההיסטורייה של הדומיין הזה, ואת ה-Quality Score של הקמפיין השלישי על הדומיין הזה. ממש דפק את ה-Quality Score שלו.

הקמפיין השלישי שאני מדבר עליו, זה קמפיין Content Network. קמפיין שהיה לי רווחי מאוד, העניין איתו הוא, שהוא ממש התדרדר מעט כתוצאה מכך, אבל הוא עדיין רווחי קצת, אבל ההתדרדרות הייתה חדה. בטח אתם שואלים את השאלה, מדוע אני לא מעביר אותו דומיין פשוט. העניין הוא שאני עדיין לא מבין איך ה-Content Network עובד, ולמה הוא לא עובד. לראייה, אתה יכולים לקרוא את הפוסט הזה על ה-Content Network. אני פשוט מפחד שאם אני אעביר אותו דומיין, הוא ימות לגמרי, כך שאני מעדיף הכנסה נמוכה כרגע על אי הכנסה בכלל.

סיכום ביניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
3 קמפיינים, על דומיין כללי אחד.
קמפיין א': היה קמפיין טוב, עד שקיבלתי גוגל סלאפ, וויתרתי עליו.
קמפיין ב': קמפיין ממש חרא, שדפק לי מאוד-מאוד-מאוד את ה-QS.
קמפיין ג': היה קמפיין מצויין, עכשיו הוא בסדר, כי קמפיין ב' דירדר אותו…

מה שאני מדבר עליו, הוא משהו מעניין מאוד, שאין לי מושג איך לא חשבתי עליו עד כה… הרי כל מה שהייתי צריך לעשות עם קמפיין א' על מנת להחיות אותו זה לשפר לו את ה-QS, שזה בעיקרון אומר להגיע ל-CTR מצויין לתקופה של שבועיים בערך. אבל מכירי הבידים היו ממש גבוההים. מה שאומר זה, שאני צריך להשיג איכשהו קליקים זולים, עם CTR גבוהה, ומבחינתי שהקמפיין יהיה Break Even. בדרך הזו, אני אולי אצליח להחיות את קמפיין א', ובנוסף לכך, על הדרך אני אשפר את ההיסטורייה של הדומיין, ואחזיר את קמפיין ג'. וכושלאימא של קמפיין ב' (מצטער, הייתי חייב…).

מה שעשיתי היה לעקוב, אחר מה שכתבתי בפוסט על לאילו מדינות לשווק. בדקתי, מאיזה מדינות, המילה הראשית בקמפיין א' מקבלת חיפושים, ופשוט שמתי Geotargeting עליהם. טוב, כמעט עליהם. הורדתי את ארה"ב, קנדה, ובריטניה כי בד"כ למדינות הללו יש את הקליקים הכי יקרים. בינתיים לאחר שהקמפיין רץ חצי יום, אני יכול להגיד שלפחות היום הצלחתי ב-3 מטרות. 1. קליקים זולים. 2. CTR גבוהה. 3. Break Even – הייתה מכירה אחת, ואולי אני עוד אצא מורווח.

אני לא יודע אם זו הדרך הנכונה לעשות את זה, אבל זהו רק רעיון. רק בעוד שבועיים בערך אני אוכל לדעת אם זה הצליח. מקווה מאוד שכן…

מה דעתכם?

8 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. פופה   31 ביולי 2008 בשעה 20:01
    (#)

    אהלן,

     

    נראה לי שאתה תשפר את ה-QS, אבל כשתחזור לשאר המדינות תתחיל להדרדר לאותו CPC ולבסוף תנחת באותו מקום. אבל לפחות בפרק הזמן של הירידה חזרה לאותו QS אתה תרוויח… שזו אסטרטגיה מעניינית בפני עצמה, אבל לא נראה לי ששווה את השקעת התיפעול.

     

    אגב, אתה בטוח שקמפיינים שונים שרצים על  אותו דומיין משפיעים אחד על שני?זה נכון ברמת account, אבל ברמת דומיין זה נראה לי הזוי. לא?

     

    • המיליונר בפיגמה   4 באוגוסט 2008 בשעה 1:32
      (#)

      אהלן פופה,
      זה לא הזוי בכלל… זו בדיקה קלה לעשות, כתבתי עליה בפוסט האחרון.

      בכל מקרה, ה-QS אמנם ירד, אבל לא יתדרדר למה שהיה. זה סוג של אפקט כדור השלג. ברגע שה-QS שלך כבר נמוך מאוד, קל מאוד להתדרדר וליפול. לעומת זאת כשהוא כבר גבוהה, זה לא קשה להישאר במקום או להעלות אותו עוד יותר.

      אגב, בינתיים החלטתי להחיות את הדומיין הזה, משיקולים פנימיים ואני מריץ עליו גם קמפיינים חדשים, שאחד מהם אפילו מאוד מצליח :)

  2. אנונימי   31 ביולי 2008 בשעה 21:50
    (#)

    אז ככה: עד היום יצא לי להעלות 3 קמפיינים שונים למדינות ברחבי העולם (לא כולל כמובן את ארה"ב, קנדה, בריטניה ושות'). ה- CTR באמת חלומי אין מה לומר. בקלות ניתן להגיע ל- 4-5% אבל המכירות שואפות לאפס.

    אז מה אני בעצם אומר? שיפור ב- CTR כמעט מובטח. ההשפעה הכללית על הדומיין? לא יודע… רק גוגל יודעים (ואולי גם אנחנו נדע עוד שבועיים :) )

  3. מעיין   31 ביולי 2008 בשעה 22:05
    (#)

    למי יש ניסיון עם CJ?

    הבעיה שלי היא כזאת אין להם קישור רגיל אלא רק עם באנרים ואני מוציאה את הכתובת שלי ממה שרשום אחרי ה herf בבאנר אך אני חוששת שמא הלידים שלי לא נרשמים אצלם בצורה זו אז זה בסדר או לא?

    איך אתם עובדים איתם בדיירקטלינקינג?

    • נרי   1 באוגוסט 2008 בשעה 12:44
      (#)

      יצא לי כבר להעלות איתם 2 קמפיינים.

      מה שאת עושה הוא נכון: להוציא את הכתובת שמופיעה ב- herf ושכוללת את ה- PID וה- AID שלך (לפי סדר זה). כאשר את לוחצת על הלינק שורת הכתובת תכיל אותם (משהו כמו ?CJAID=111111&CJPID=2222222 )

       

      בהצלחה

       

      נרי

  4. אנונימי   2 בנובמבר 2008 בשעה 14:54
    (#)

    אני מחפשת שותף/שותפה למכירות ב- clickbank ו- ב- ebay אנגלית מעולה להתחלק ברווחים 50%

     

    לתשובה

    [email protected]

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!