אם אתם ישראלים, אז אתם במקום הנכון!

היום הראשון התחיל של האפיליאייט סאמיט התחיל, וצריך לעדכן… רציתי לכתוב עוד לפניח שהלכתי לישון, אבל ב-4:00 בבוקר הייתי כל כך עייף שכבר לא יכולתי, אז עכשיו, אחרי 6 שעות שינה מטכליות אני עושה את זה :) הדבר שהכי הפתיע אותי אתמול, ואני מניח שהוא היה כל כך מפתיע בשבילי, מאחר ואם חושבים על זה די בהיגיון, אז זה בכלל לא מפתיע. אני מדבר כמובן על העובדה, שכל התעשייה, או לפחות רובה נשלטת על ידי יהודים. ויש גם לא מעט ישראלים, כך שאם אתם מתלבטים אם לעסוק בשיווק תוכניות שותפים, אז קחו בחשבון שיש לכם נתוני פתיחה ממש טובים!

שלשום, בדיוק שנייה לאחר שכתבתי את הפוסט הקודם שלי, על השייט, ושנייה לפני ששמתי לעצמי שעון מעורר ליום למחרת, נכנסתי למייל שלי, על מנת לבדוק באיזה שעה לקום, וראיתי שההרשמה מתחילה ב-8:30. מאחר והייתי די רחוק מאיזור הסאמיט, שמתי לעצמי שעון מעורר ל-6:30 (איזה נינג'ה אני:)). קמתי, אכלתי קורנפלקס שתיתי קפה, והוצאתי את נעלי הג'ובניק הצבאיות שלי מהתיק, שלא לבשתי אותם כבר קרוב לשנה… אבל היה צריך להתלבש Business Casual, משהו שלא אהבתי אגב… מבחינתי להתלבש לים כל החיים :)

תחילת הסאמיט

אז הגעתי ממש מוקדם לאפיליאייט סאמיט, ליתר דיוק ב-8:29, וזה היה די הישג מבחינתי, כי אני מאחר כרוני. ו…כמובן שיצאתי טמבל, כי אני הייתי הראשון שעשה צ'ק אין. גיליתי שהטמטום שלי היה, שלא קראתי את המייל עד הסוף, והסתבר לי שההרשמה התחילה אמנם ב-8:30, אבל הסאמיט עצמו מתחיל ב-12:00… אז הלכתי להסתובב בבוסטון, אכלתי עוד ארוחת בוקר ושתיתי עוד קפה, עד שהתקשרו אליי מהמלון ואמרו לי שאני יכול לעשות צ'ק אין במלון שלי. עשיתי צ'ק אין, ודפקתי שנ"צ של איזה שעה, עד 12.

ב-12:15 כשהגעתי כבר והכל כבר נפתח, פגשתי בכניסה את עדן (adensblog.com), חבר פורום WF, שהכרתי עוד בשייט של Advaliant. הוא הסתובב עם RobAdler.com שגם הוא חבר ב-WF, ונחשו מה המוצא שלו :) אני ורוב התחברנו מהר, והוא בחור די מגניב. הוא סיפר לי על טקטיקת הכרטיסי ביקור שלו. הוא אמר שהוא הדפיס 3 כרטיסי ביקור, אמיתיים, ומזוייפים. וזאת מהסיבה שבסאמיט הקודם הוא חילק את כרטיס הביקור שלו כמו מים, ובסוף גם ב-250 מיילים, שהם דיי ספאם ביום. מה שהדליק אצלי נורה אדומה, וחילקתי כרטיסי ביקור רק לאנשים ולא לחברות…

לאחר מכן, עלינו לאולם התצוגה, שם היו כל הרשתות וחילקו שם הרבה מתנות. הדוכן הראשון שהלכתי אליו, היה הדוכן של…… לא אחרים מאשר….. ClickBank!!!! בגדול, יצאתי עליהם די חזק. אמרתי להם שהם הורסים את עצמם, ובכלל כל מה שהיה לי על הלב עליהם. ואמרתי שאיך זה הגיוני, שאותי הם איבדו. שאלתי אותם, שכיצד זה הגיוני שאני מביא 50 מכירות ביום (הייתי מביא…), ואין לי אפילו מספר טלפון להתקשר אליו. אמרתי להם, שיחפשו חשבון שהיה לו 50 מכירות ביום, והיום… 0 ביום! (אני פשוט העברתי את כל תנועת הקליקבנק שלי לרשתות אחרות… יש מוצרים דיגיטאליים בהרבה רשתות). בסופו של דבר, הם הרגיעו אותי ו… הצמידו לי אפיליאייט מנג'ר :) כך שעכשיו, יש לי אפיליאייט מנג'ר בקליקבנק :)

ההרצאות

המשכתי להסתובב, ולהכיר המון אנשים. ולדבר איתם, עד בסופו של דבר, בשעה 15:00, הגיע הרגע שלו חיכיתי, מפגש פורום WF. היינו משהו כמו 40 אנשים שם, וזה היה ממש מגניב לפגוש את כולם. אני לא יודע למה, אבל אנשים המשיכו להיות מופתעים, שעשיתי את כל הדרך מישראל עד ל-ASE, אבל יחד עם זאת כולם תמכו, כי איך להגיד את זה יפה… בערך 90% שם יהודים :)

התחברתי שם עם כמה אנשים, שבגדול הם ספאמרים של מנועי חיפוש, שתכירו אולי בתור SEO Blackhat, היה שם בחור תותח אחד, שסיפרתי לו את כל שפות התכנות שאני יודע. והוא אמר לי, שהוא חושב שאני בזבוז בגלל שאני עושה PPC. הוא אמר שבנאדם, אם ידע בתכנות כמו שלי, פשוט חייב להיות ספאמר, והוא ייקח אותי תחת כנפיו וילמד אותי SEO Blackhat. אני כמובן לא סירבתי, אבל להגיד לכם את האמת, PPC מספיק טוב לי :)

דיברנו במפגש פורום איזה 3 שעות, שתינו מלא בירות, ותוך כדי יצא לי להזמין גם את ג'אוף האפיליאייט מנג'ר שלי לבירה. שאגב, בסופו של דבר התברר לי שהסיבה שהוזמנתי לשייט, היא בגלל יחסים טובים איתו, כי היו הרבה אנשים שהרוויחו עם ADVALIANT, הרבה יותר כסף ממני, ועדיין לא הוזמנו, כי שכחו להזמין אותם, כי פשוט הם לא מתקשרים…

מאוחר יותר, יצא לי להפגש עם בחור ממש מגניב, שממש התחברתי איתו, והוא NeilsWeb.com, הוא אפיליאייט, שכותב המון על Facebook, ועל האופן שבו הוא מרוויח כסף, בפייסבוק. דיברנו עד משהו כמו 18:30, ובסופו של דבר שמנו לב שכבר מאוחר, ממש מאוחר, כי ב-19:00, מתחילה מסיבת היאכטה של Shareasale. בסופו של דבר התפזרנו, וקבענו כולם להפגש במסיבת היאכטה. בדיוק באותו הרגע נזכרתי, שחוץ מארוחת הבוקר, ומהרבה בירות, שכחתי למעשה לאכול צהריים. וההרצאות? הממממ…. את מי זה מעניין? לא נכנסתי אפילו לאחת, אולי היום ייצא לי.

מסיבת היאכטה

הגענו ליאכטה ב-20:00, כי היה צריך לעבור במלון. בדרך ליאכטה, אכלתי את ארוחת הצהריים שלי. קניתי סנדוויץ' סלמי, חטיף אנרגיה עם פחמימות, ומשקה חלבונים (צריך להשלים קלוריות). כשהגעתי למסיבה, גיליתי שזה יותר כמו מסיבה של שנות ה-60, אבל זה מקום נחמד לתקשר בו. משהו כמו פאב של 4 קומות בישראל. והמשקעות, והאוכל…. הכל על חשבון המערכת!

ישר כשהגענו, אני SlightlyShadySEO.com ו-RobAdler.com הרמנו כוסית, כמובן לחיי החופש (Freedom), וזה היה כמובן משקה ששמו White Russian בהשראת ביג לבובסקי. לאחר מכן, סתם הסתובבתי דיברתי עם אנשים, ושתיתי בירה, הרבה בירה, וגם הרבה Johny Walker, והכל חינם. פגשתי עוד הרבה אנשים ממש מגניבים, אבל אין להם בלוגים, אז אין לאן לקשר.

ב-12:00 בערך, הסתיימה המסיבה, והמשכנו לפאב באיזור, שם פגשתי את ווס, שהוא המנהל של פרוייקט Prosper202.com. הוא בחור באמת נחמד, ובן 21 אגב. המשכנו לשתות שם בירה, עשינו טורניר הורדות ידיים של אפיליאייטס, והתקפלנו ב-2:00 בערך. אחרי זה ישבנו במלון, אני, ניל וסמי, ונושא השיחה שלנו היה אתיקה בשיווק. וב-4:00 הלכתי לישון…

סיכום

וואווו!!!! היום הראשון היה פשוט מדהים, ומלא בחוויות, אני בטוח שהיום יהיה גם מצויין. ואני כבר יוצא לאכול ארוחת בוקר (11:30 עכשיו). אני מקווה לעדכן, ומקווה שלא חפרתי יותר מידי.

נ.ב.רציתי לצרף תמונות מגניבות, אבל יש בעיות טכניות עם האייפון…

19 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אלעד   11 באוגוסט 2008 בשעה 17:55
    (#)

    עושים חיים אה?

    אולי שתחזור לארץ תרכז את כל הבלוגים של החברה שלך, זה יהיה ממש טוב!

    תהנה :)

  2. heLLz   12 באוגוסט 2008 בשעה 2:33
    (#)

    חבל על הזמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

    שנה הבאה… אני כלכך שם……… אני רק מדמיין איך זה לשבת עם כל החבר'ה שם יש כלכך הרבה על מה לדבר.. במיוחד עם כאלה אנשים חוליםםםם בתחום :)

     

    מעניין אם עוד אנשים שקוראים את הבלוג שלך הצליחו להגיע לשם בעקבותך..

     

    שנה הבאה אני שם בדוק!

     

    בהצלחה!

     

    hellz

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 1:26
      (#)

      נפגשתי עם מישהו שמכיר את הבלוג,
      אבל כמובן שהוא לא הגיע לשם בעקבותיי :)

      בכל מקרה, אני מאוד אשמח לראות את כולכם ב-Vegas… עד אז גם כך תדאו מי אני :)

  3. נרי   12 באוגוסט 2008 בשעה 10:03
    (#)

    יופי של דיווחים…..נשמע שאתה ממש מכייף! אני מניח שכל ההוצאות יהיו על החברה :)

     

    תמשיך לעשות חיים ולעדכן אותנו

  4. יורם   12 באוגוסט 2008 בשעה 18:06
    (#)

    הכניסה עלתה כסף?

    אם לא אז מי מממן את כל התענוגות האלה?  

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 1:32
      (#)

      היי,

      בעיקרון היו כמו סוגי כרטיסים, אפילו אחד בחינם ליום אחד. אני קניתי את ההכי יקר, אבל השתמשתי בו כמו החינמי. למדתי לפעם הבאה…

      בכל מקרה, כל המסיבות מסובסדות על ידי האפיליאייט נטוורקס, שזה בדיוק כמו מסיבה של גידאמק. למטרות יחסי ציבור…

  5. אמיל   12 באוגוסט 2008 בשעה 19:00
    (#)

    מדהים!

    תעשייה של חברה צעירים ותוססים!

    בונים עליך לקשרים מעניינים עם super affiliates!

  6. מתופפים   13 באוגוסט 2008 בשעה 2:00
    (#)

    סחתיין עלייך,,,

    דודי

  7. Robert Adler   20 באוגוסט 2008 בשעה 15:47
    (#)

    I'm still looking for a damn translation of your blog, but it was a blast meeting you – and I know you're talkin about me because I can see my name. However, we spoke about this – you gave me a name but no backlink? COME ON NOW! ;)

     

    It was great meetin ya bud, email me sometime.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!