גמר חתימה טובה

יום כיפור בפתח, וזה הזמן לפוסט המסורתי ליום כיפור. אני אעשה את זה ממש בקצרה:

על חשבון נפש
אומרים שיום כיפור זה זמן לחשבון נפש, אז הנה נקודה למחשבה: מי מכם חיכה שאני אפתור לכם את הבעייה בפוסט הזה, ומי פתר את הבעייה לבד?

על סליחות
יש לי חברים, שקוראים ומגיבים בבלוג, אך אין להם מושג שזה אני. אז מתי שאתם תדעו שזה אני – סליחה!

על הצום
שיהיה צום קל לכולם,
וגמר חתימה טובה!

6 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אלעד   8 באוקטובר 2008 בשעה 15:02
    (#)

    צום מועיל לכולם!

    וגמר חתימה טובה!

  2. ירדן   10 באוקטובר 2008 בשעה 22:32
    (#)

    ל-wanna be מליונר היקר שלום רב, מזה כמה ימים אני קורא בבלוג שלך ולמרות שהתחום נראה לי מסובך הסקרנות מושכת אותי ואני ממשיך לקרוא. אני לא נאיבי ואני יודע שכמעט ואין דבר כזה "כסף קל" הרעיון הוא לעלות על רעיון שאף אחד לא עלה עליו מקוריות בתחום כלשהו תפיק רווחים. בגלל שאני רואה עצמי כאדם עם ראש פתוח לרעיונות חדשים רציתי להתייעץ איתך מה דרוש לאדם צעיר כמוני (לפני גיוס) לקחת חלק בתוכנית שותפים? איפה אני מוצא את המידע הדרוש להפוך אותי למיומן בתחום עשיית הכסף משיווק באינטרנט? ובקטע הטכני, מה דרוש מעבר לחשבון בנק וידע בסיסי באנגלית?

     

    בתקווה שתכווין אותי לנק' הפתיחה שלי ובברכת הצלחה, ירדן

    • אורי מנור   11 באוקטובר 2008 בשעה 1:19
      (#)

      פיגמיונר יקר – האם שמעת על ppc classroom של

      האפיליאייט Amit Mehta?

       

      והערה לירדן -  מקוריות אינה תנאי הכרחי לעסק רווחי. להיפך – כמתחיל, עדיף לך לקחת משהו קיים שעובד – ולשפר אותו או לשווק אותו בשוק חדש. 

       

      אגב -אני אמנם לא הפיג'מיונר, אבל אם זה מעניין אותך – הקורס של רן ארוסי

      יכול לעזור לך מאוד.

                     

      שבת שלום

       

      אורי מנור

      • המיליונר בפיגמה   12 באוקטובר 2008 בשעה 16:52
        (#)

        אהלן ירדן,

        אני נוטה להסכים עם אורי, בשביל להרוויח כסף לא צריך להיות מקורי, אלא לעשות מה שכולם עושים, ברגע שאתה כבר עושה את זה מקוריות תביא אותך לשלב הבא… איפה אפשר ללמוד את זה? תקרא את הבלוג, יש מקורות טובים, בכל מקרה אף אחד לא יילמד אותך להרוויח כסף חוץ ממך עצמך. המידע היחיד שתמצא זה מידע כללי שיכווין אותך מעט…

        לאורי, כתבתי פוסט על הקלאסרום.

  3. ירדן   13 באוקטובר 2008 בשעה 14:07
    (#)

    כמובן שאני מסכים איתכם, אבל כוונתי הייתה לדפוק קופה ביג טיים ולשם כך דרושה מקוריות עיין ערך google , microsoft windows, המצאת הטלפון הנורה ואתרי הפורנו :)

     

     פיג'מיסט יקר, תודה על תגובתך , את התרשים של איך התהליך פועל כבר הבנתי אבל נתקלתי בבעיה בחלק הביצועי, הטכני… כבר פירסמתי פוסט שמבקש עזרה בחלק זה בפורום מוכר (שים לב לפרסום הלא מכוון ;] ) אך ללא מענה.. אשמח אם תקרא אותו ואפילו תשובה של כן או לא תספק אותי:

     

     שלום לכולם אני מאוד מאוד חדש בתחום וההיכירות שלי היא בעיקר מהבלוג של "המליונר בפיג'מה"
    אני מעוניין להתחיל בשיווק באינטרנט וליטול חלק בתכנית שותפים אז תגידו לי אם הבנתי נכון פחות או יותר את הסדר הכרונולוגי של תהליך השיווק:

    1. פתיחת חשבון באתר כמו clickbank
    2. פתיחת חשבון GoogleAdwards
    3. קניית דומיין משלי כדי להפנות אל דפי נחיתה (אם קניתי דומיין, אז כל מוצר שאני אבחר לשווק יהיה לו סאב דומיין משלו? זאת אומרת נגיד והדומיין הוא lolol.com, אז המוצרים שאני אשווק יהיו בדפי נחיתה מגוונים כמו buycar.lolol.com , foodforcats.lolol.com וכו'? סליחה על הבורות)
    4. בחירת נישה, מחקר על מילים,יצירת מודעה, יצירת דף נחיתה ו… זהו?

    • המיליונר בפיגמה   21 באוקטובר 2008 בשעה 18:53
      (#)

      שיהיה בהצלחה עם המהפכנות, זה לא פשוט. לפעמים עדיף לא להיות מהפכן, ולעשות את מה שכולם עושים…

      בקשר לשאלה על הסדר הכרונולוגי, כן, בעיקרון זה הסדר, אבל לפי הפירוט שלך זה נשמע פשוט מידי. זה הרבה יותר קשה ממה שאתה חושב…

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!