לא מצליח למכור באינטרנט? קפה זה לסוגרים!

קפה זה לסוגרים

קפה זה לסוגרים

מה קורה תותח?

עכשיו כשחזרתי מהאפיליאייט סאמיט, יש לי כמה סידורים דחופים לעשות, אז יש לי פחות זמן להשקיע בבלוג. בכל מקרה, חשבתי על משהו שיכול להועיל לי ולך. בתאחלס, בלוג אמור גם לבדר מידי פעם. ובלוג בעצם יכול להיות כל משכותב הבלוג יחליט, כלומר אני… וזה בעצם אומר, שאני יכול לעשות את עבודתי נאמנה גם אם אני אפנה אותך למקורות…

ולכן, הגעתי למסקנה שאתה חייב. פשוט ח-י-י-ב לראות את סרטון היוטיוב להיום. זה יהיה הבידור היומי!

נ.ב. שאלו אותי, אם אני מעתיק מאמר של מישהו אחר. איזה ערך בדיוק אני מביא לגולש? כלומר במקרה של אם אני מעתיק מאמר מאיפשהו לבלוג כאן, איזה ערך אני מביא לך? התשובה היא פשוטה…. עצם העובדה שאני חושף אותך למקור ידע/בידור שלא הכרת, אני מוסיף לך ערך… חשוב לשים לב, שכל אותם "מקדמי אתרים" מדברים על תוכן משוכפל כמשהו שלילי, ועם זאת מיקום וידאו כן מוסיף "לדירוגים". עם וידאו בפוסט זה לא האם-אמא של התוכן המשוכפל, אז מה כן? ובסופו של דבר, הכל נמדד בלקוח… מי משלם לך את הכסף הלקוח או המקדם אתרים?

זהו,

סאלוט….

43 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. מוטי   1 בספטמבר 2010 בשעה 15:43
    (#)

    אהבתי, קדימה לעבודה !

  2. Johnnny the Doe   1 בספטמבר 2010 בשעה 17:06
    (#)

    מבחינתי embed לסרטון זה על תקן "המביא דבר בשם אומרו כאילו הביא גאולה לעולם".

    מה שכן – תוכן משוכפל ללא קרדיט ליוצרים לא קולע להגדרה הזו ;-)

  3. He - Imcouple   1 בספטמבר 2010 בשעה 17:21
    (#)

    אומנם קטע ישן אבל בהחלט אחד הקטעים הטובים שקשורים למכירות סרטים.

    בנושא של תוכן משוכפל, תוכן משוכפל עובד פשוט צריך לעשות את נכון.

  4. דייב   1 בספטמבר 2010 בשעה 20:19
    (#)

    גדול!!!
    סרט חובה בבוקר ללא מוטיוציה או ללא תוכנית פעולה

    בהצלחה לכולם

  5. פליק   1 בספטמבר 2010 בשעה 21:46
    (#)

    אהבתי, חבל שלא הכנסת עדיין כפתור לייק, זה יגדיל לך את כמות הכניסות לבלוג (לא שחסר לך)
    כנראה שאתה באמת עסוק…:-)

  6. משה   1 בספטמבר 2010 בשעה 22:58
    (#)

    סורי, אבל סגנון הכתיבה שלך לאחרונה די מציק, כל הקטע שאתה מדבר 'איתי' בגוף ראשון, סתכל על הפוסטים הראשונים שלך בבלוג, לא יכלתי להפסיק לקרוא, עכשיו זה מרחיק אותי, כאילו איזה איש מכירות מדבר איתי

    • שרון   2 בספטמבר 2010 בשעה 16:50
      (#)

      אני כ"כ מסכימה עם התגובה של משה. זה נהייה פתאום כ"כ מכירתי, נהייה סליזי, מכור מראש. במיוחד הפוסט הקודם של אלק "חשבתי שזו חובתי המוסרית לעדכן אותך"- אההה…. אולי פשוט יגאל התחייב פעם לאיתי פז והיה חייב לכתוב על זה משהו. איתי פז מפציץ את כולם באי מייל מעצבן ומרגיז ועצוב לחשוב שיגאל ממליץ עליו. יגאל, הבלוג היה מצויין עד ההתמסחרות הלא ברורה הזו…

      • שאולי מעולה   2 בספטמבר 2010 בשעה 17:58
        (#)

        כבר מזמן חסמתי גם אותו (איתי פז) וגם את רן ארוסי. מפציצי מיילים ממדרגה ראשונה.
        יגאל, אל תצטרף לציר הרשע!

        • יוסי   2 בספטמבר 2010 בשעה 21:40
          (#)

          מסכים עם החבר'ה פה….יגאל אתה בנאדם ייחודי (unique כמו שארוסי אוהב להגיד) , אל תהרוס את המוניטין שלך. אתה עד לא מזמן היית קונצנזוס בקרב החברים של הבלוג הזה . תחזור לעממיות שהתאפיינת בה בתחילת הבלוג תאמין לי לא ראית ממטר לא את ארוסי ולא את איתי פז ולא את כל שאר החבר'ה. אני יודע שהאינסטינקט הראשוני יהיה להגיד "אם לא טוב לך אל תקרא" אז בכל זאת תחשוב על זה כי אין כמו פידבק ממבקר אובייקטיבי שעוקב אחרי הבלוג שלך מתחילת דרכו.
          בהצלחה

          • המיליונר בפיג'מה   13 בספטמבר 2010 בשעה 17:29
            (#)

            חבר'ה להרגע,

            אני בניגוד להרבה אנשים אחרים, כן עושה את מה שאני מלמד. ואחד הדברים שאני מלמד, זה לעשות טסטינג לרעיונות…

            ובקשר לתחילת הבלוג, תמיד דיברתי בגוף ראשון, רק במינונים שונים. לאט לאט אני מתחיל להצליח לפתח את הנוסחא למינון הנכון.

    • Rozala   5 בספטמבר 2010 בשעה 15:18
      (#)

      גם אני חייבת להסכים.
      במיוחד שפנייה אלי בגוף ראשון זכר גורמת לי לנוע בכיסא באי נוחות.
      אני יודעת ש"אנשי המקצוע" (עם או בלי מרכאות) אומרים שעדיף גוף ראשון זכר על-פני רבים, כי נשים כבר התרגלו שפונים אליהן בגוף זכר.
      אז זהו, שלא.
      לפחות מעידה על עצמי (אין לי יומרה להעיד על אחרות).
      כל עוד הפנייה היא בגוף ראשון ויכולה להיקרא בזכר או בנקבה – אני קוראת בגוף נקבה, אני מרגישה שאתה מדבר אלי וזה מצוין ("…משהו שיכול להועיל לי לך"), ברגע שאני מגיעה לטקסט שלא פונה אלי ("הגעתי למסקנה שאתה חייב") – אני מרגישה כמעט "נבגדת" (אני מגזימה, כן? אבל זו ההרגשה "בקטנה") – מסתבר לי שאתה בכלל לא מדבר אלי, אלא לחבריי מהמין השני!

    • אבי   9 בספטמבר 2010 בשעה 8:13
      (#)

      אני גם מסכים. זה נראה כמו איזה ניסוי, וזה לא ממש מוצלח.

      יותר כמו תרגום אוטומטי של גוגל.

  7. יותם   1 בספטמבר 2010 בשעה 22:58
    (#)

    יגאל, סרט באמת ענק ואל פצ'ינו נותן שמה תפקיד מדהים של איש מכירות מניפולטור שיודע לגעת ברגשות הכי עמוקים כדי למכור.
    מכיוון שאתה אחד מהחלוצים של mediatrust בארץ, רציתי לשאול אותך על השינויים שהם עוברים. הם הורידו כמעט את כל מוצרי הטריאל והדיאטה. אתה מאמין שזה כיוון ששאר הרשתות גם ילכו בו ? שלחתי אליהם אימייל לשאול אותם למה הם עשו מהלך כזה וה am ענה לי שהם מעוניינים לעבוד רק עם מוצרים איכותיים. אני מתלבט עכשיו בין neverblue ל hydra מישהו יכול להמליץ לי עם מי כדאי לעבוד ?

    • יגאל   1 בספטמבר 2010 בשעה 23:36
      (#)

      אל פצ'ינו???? אחי אתה רחוקקקקק….

      • המיליונר בפיג'מה   13 בספטמבר 2010 בשעה 17:32
        (#)

        בקטעון הזה, זה אלק באלדווין אבל גם אל פאצינו משחק בסרט.

        Neverblue.

        לגבי MT, זה צעד אסטרטגי שהם החליטו. לא בטוח שהחברות האחרות ילכו בדרך זו.

    • Johnny the Doe   1 בספטמבר 2010 בשעה 23:51
      (#)

      hydra? הרשת שיותר אפילייאטס שונאים מאשר אוהדי כדורגל ישראליים את הפועל ת"א?
      לא מעט אפילייאטס נדפקו עם הידרה, אל תעשה את הטעות הזו.
      תתחיל עם neverblue, זו רשת שטוב להתחיל בה (וגם להמשיך בה) – משלמים כמו שעון, אפילייאטס מנג'רס מסורים. ה-payouts לרוב לא הכי גבוהים אבל יש להם מבחר די גדול (בייחוד בתחום הפריביז) ואם אתה מביא תנועה איכותית ובונה קשר עם האפילייאט מנג'ר שלך אין סיבה שלא יעלו לך את ה-payout כשתבקש.
      ואם תבקש ממש יפה אתן לך לינק referral ;-)

  8. יגאל   1 בספטמבר 2010 בשעה 23:35
    (#)

    כבר ראיתי אותו 3 פעמים אני חושב ועדיין אני נהנה ממנו כל פעם מחדש
    למרות שאני חושב שהוא הרבה מזיין את השכל, למה?
    כי בשביל להצליח צריך נחישות, לא צריך להיות מניאק, מכאן בדיוק מגיעה האמונה
    הרווחת שאם מישהו הוא עשיר אז הוא כנראה דרך על המון גופות בדרך לפסגה

    אני מאמין במשהו שוורן באפט אמר – "זה לא הכסף שעושה את האדם זה האדם שעושה את הכסף"

  9. אלון כהן   2 בספטמבר 2010 בשעה 1:54
    (#)

    קצת הומור תמיד עוזר

  10. upliner   2 בספטמבר 2010 בשעה 10:37
    (#)

    מה שאתה אומר לגבי הסרטונים מעניין.
    אגב, יש סטארט אפ ישראלי שמצא דרך לתגמל את יוצר הסרטון דרך ה-embed.
    לא חושב שהתחילו לפעול אבל בטוח שיהיה מעניין..

  11. עמית   2 בספטמבר 2010 בשעה 11:08
    (#)

    נושא הסרטונים מעניין מאוד.
    זהו תהליך שהתחלנו ליישם עוד לפני הפרסומים בעניין הזה.
    אין ספק שזה עובד טוב מאוד.

  12. אני   2 בספטמבר 2010 בשעה 11:57
    (#)

    מה קורה תותח?
    אחינו, לפנות בגוף ראשון זה לא מתאים למנטליות הישראליות..בכלל זה נותן הרגשה מזוייפת.

  13. שרון   3 בספטמבר 2010 בשעה 10:06
    (#)

    יאלה שלכם מה אתם רוצים מיגאל?

  14. ניצן   5 בספטמבר 2010 בשעה 13:38
    (#)

    סרט חזק מאוד ראיתי אותו פעם איפה שהוא…אבל מוצלח מאוד שזה פה :)

  15. מירב   7 בספטמבר 2010 בשעה 15:59
    (#)

    משהו שלא קשור לפוסט הזה ספציפית אבל אם מישהו יודע משהו אני אשמח אם תענו…
    בממשק של אדוורדס כתוב שב- 11 לספטמבר הם עושים עבודות תחזוקה בין 10 בבוקר ל- 14:00… האם זה אומר שבזמן הזה הם מתכוונים להעיף חשבונות של אפיליאייטים? זה זמן "ניקיון" מבחינת אדוורדס?
    אם מישהו יודע ומבין בזה אשמח לקבל תשובה.

    בנוסף…. איך לעזאזל אתם עוקפים את הקטע הזה באדוורדס שנגיד אתם רוצים לקדם מוצר כלשהו של קליקבנק לדוגמא והכתובת אתר הנראית צריכה להיגזר על פי גוגל מהכתובת האמיתית… מה אתם עושים? הרי אי אפשר לעשות דיירקט לינקינק כי הכתובת אתר יעד שלכם היא בעצם לינק ארוך של אפיליאייט וגוגל לא מאשרים כזה… ובטח שלא אפשרי כ"כ לגזור מזה כתובת אתר נראית נורמלית…
    אשמח מאוד להמלצות איך לעקוף את זה.

    תודה ושנה טובה לכולם!

  16. שי   9 בספטמבר 2010 בשעה 10:38
    (#)

    גם לי יש שאלה לא כ"כ קשורה אבל אשאל בכל זאת:
    אם יש לי אתר תוכן כלשהו, ואני מחליט להעתיק את כל התוכן שלו לאתר עם עיצוב אחר, נגיד מממשק של יולה (שאין לו תמיכה בעברית בגרוש..) לוורדפרס. האם העתקת התוכן תגרום לגוגל לחשוב ש"העתקתי" מעצמי את האתר? האם הם יודעים שהמקימים של שני האתרים הם אותו איי פי ולכן לא מענישים אותי אם אעשה זאת?
    אולי עדיף לסגור את האתר המקורי ואז לשים את התוכן החדש?
    לא בטוח מה לעשות.
    ואולי מישהו יודע איך מעבירים דומיין שקניתי מיולה לוורדפרס?
    תודה רבה.

    • NTB   9 בספטמבר 2010 בשעה 14:36
      (#)

      הי שי,

      כל עוד הדומיין לא השתנה ורק הועבר בין ספקים, אין לך כל בעיה של כפילות תוכן.
      כפילות נוצרת רק כאשר יש את אותו התוכן בשני דומיינים שונים.
      באותו דומיין זה יכול להיחשב כפילות, אם יש שני דפים בעלי כתובת שונה ותוכן זהה.

      מה שאתה צריך לעשות:
      1. תפנה ליולה באימייל ותבדוק איך מעבירים דומיין לספק אחר
      2. תרכוש הוסטינג לוורדפרס אצל אחד הספקים
      3. תעביר את האתר תוך שמירה על שמות הדפים כפי שהם היו ביולה

      בהצלחה

  17. רועי בן עמי   11 בספטמבר 2010 בשעה 22:19
    (#)

    תוכן כפול זה טקסט שהועתק בצורה מדוייקת. הוא בא למנוע גניבה של תוכן מקורי והוא לגיטימי לגמרי.

    לעשות embed לסרטון לאתר שלך הוא רחוק מלהיות תוכן כפול מהעובדה ש-אין בו טקסט- ושיוטיוב (שבבעלות גוגל) נותנת את האופציה הזאת (ומעודדת אותה) לבעלי אתרים.

    לעומת זאת, אם היית רוצה להפנות את הגולשים למאמר אחר שמישהו אחר כתב. תקציר וקישור היה מספיק, להעתיק את המאמר או הפוסט השלם לתוך הבלוג שלך זה לא צעד יעיל (גם לא לגולשים וגם לא למנועי החיפוש), חוץ מזה שאתה תמיד יכול לעשות trackback.

    בהצלחה…

  18. חן   12 בספטמבר 2010 בשעה 11:53
    (#)

    זה דחוף ביותר תעזרו לי בבקשה! אני צריך לקבל מוצר מחברה בארצות הברית אבל הבעיה שהחברה הזאת יכולה לשלוח את המוצר רק לארצות הברית ולא לארצות אחרות. ואין לי קרובים שגרים בארצות הברית שיוכלו לקבל את המוצר ולשלוח לי אותו לארץ אז איך בכל זאת אני יכול לקבל את המוצר? יש חברה שאפשר לשלוח עליה והיא תשלח עלי? או שיטה אחרת?

    זה דחוף מאוד תעזרו לי בבקשה מי שיודע.

  19. ליטל   12 בספטמבר 2010 בשעה 15:00
    (#)

    תגידו,
    מה זה אומר כשגוגל במשך כמה שעות כותבת לך כאשר אתה עומד על כל אחת ממילות המפתח שלך את המשפט הבא:

    "המודעות שלך אינן פועלות. צור קשר לקבלת תמיכה"

    הם אף פעם לא רשמו לי ככה. תמיד הם כותבים מה הבעיה…
    יש מצב שקיבלתי את הסלאפ הידוע לשמצה?

    אשמח לעזרה.
    תודה.

    • יוש   23 בספטמבר 2010 בשעה 12:56
      (#)

      נשמע כמו הסלאפ ….

      גם אני קיבלתי משהו כזה.
      המודעות לא רצו, אבל החשבון עצמו נראה תקין. (QS גבוה לכל המילות מפתח)
      רק לאחר שיצרתי איתם קשר, הודיעו לי רשמית שהחשבון נסגר.
      אבל משהו שאני חייב לציין לטובה, על התמיכה של גוגל, שהם מסבירים מה פרסמת, ומה גרם להם להחליט לסגור את החשבון.
      אגב, אפשר לפנות אליהם בעברית.

  20. אבלדס   21 בדצמבר 2010 בשעה 21:35
    (#)

    היי יגאל,

    ממש התגעגתי לבלוג שלך ועכשיו אני קורא את החדש ונהנה כמו תמיד תודה

    נ.ב
    הודיאו אינו פעיל

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!