כל האמת על עמודי נחיתה ב-Google Pages

בימים הללו אני נורא עסוק, ואמרתי לכם שאני עובד עכשיו על אתרי נחיתה גדולים. אבל אתמול לקחתי פסק זמן קטן של שבועיים מיצירת אתרי הנחיתה הללו, וזאת מהסיבה שאני עובד על פרוייקט ממש גדול עכשיו. לפחות מנסה… לא בטוח שהוא יצא לפועל, אבל חשבתי לעצמי שאני חייב לתת לזה צ'אנס. מהסיבה הזו, ומהסיבה שהייתי שבוע באילת, לא יוצא לי להגיב לתגובות שלכם. והצטברה כמות תגובות לא מעטה…

אל תדאגו, תמשיכו להגיב, מחר-מחרתיים, אני אענה על כל התגובות שלא עניתי עליהם עדיין, על כולם! בינתיים ראיתי שיש המון שאלות על אחסון דפי נחיתה ב-Google Pages, ואני אשתדל לכסות בפוסט הזה את כל השאלות שאני זוכר שנשאלתי.

קודם כל, חשוב שתבינו מה הסיבה שאחסנתי את האתר על Google Pages, וחשוב שתבינו שאני בחיים לא אעלה קמפיין, על גוגל פייג'ס כאופציה ראשונה, ואפילו לא שניה. אני עדיין חושב, שהבחירה הראשונה לאחסון עמוד הנחיתה צריכה להיות דומיין משלכם, או לכל הפחות סאבדומיין, כאשר יש לכם את כל ההרשאות וכל הגישות אליו.

מלכתחילה, כשהחלטתי שאני הולך לאחסן את עמוד הנחיתה שלי ב-Google Pages, ידעתי שזה יהיה זמני. הסיבה לכך הייתה כמובן ה-Google Slap אשר חטפתי. ואגב, אני לא מאחסן את עמודי הנחיתה רק על גוגל פייג'ס, אני מאחסן אותם גם על Blogspot.com, WordPress.com, וניתן לאחסן אותם בכל שירות אחסון מיניסייטים-בלוגים חינמי… אפילו ב-Blogli.co.il.

כאשר מאחסנים את העמוד נחיתה באחסון חינמי, זה לא שבאופן אוטומטי אנחנו מקבלים QS שהוא Great עם בידים של $0.03. עדיין רוב ה-QS נקבע על פי העמוד נחיתה עצמו, על פי הקישורים היוצאים מהעמוד נחיתה ועל פי כל הפרמטרים הקובעים את ה-QS. מה שכן, אנחנו מקבלים תוספת כח קטנה, תנאי התחלה טיפה יותר טובים. אבל זה לא מבטיח לכם 100% QS גבוהה.

החסרון העיקרי באחסון עמודי הנחיתה בשירותים מסוג זה, הוא חוסר השליטה. אין באפשרותכם לעקוב אחר המתרחש בעמוד הנחיתה, ובטח ובטח שלא לעקוב אחר המרות. לעומת זאת היתרון הוא, שניתן לאחסן את עמודי הנחיתה באחסונים החינמיים האלה, לזמן קצר, בידיעה שמידע של מעקב המרות ילך לאיבוד, אבל כך ניתן לחסוך זמן כאשר חוטפים Google Slap.

ההמלצה שלי, תשתמשו בשירותים הללו באחד משני המקרים הבאים:
1. כאשר אתם חווים Google Slap, ורק לזמן קצר, עד שתסדירו את העניינים שלכם.
2. כאשר אתם מקדמים מוצר עונתי, שזה אומר מוצר לקריסמס למשל. מוצר עם חלון זמן קצר.

אני מקווה שהבהרתי את עצמי יותר טוב, ואני אחזור על כך שההמלצה היא להשתמש בעמודי נחיתה משלכם. ממש לקראת סיום, אני אגיד לכם, שכרגע אני מתחיל פשוט לאחסן את עמודי הנחיתה שלי על WordPress, אשר מאוחסן בשרת שלי כמובן, על מנת שאני אוכל להמשיך ולעקוב אחר העניינים.

12 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. דויד   9 ביוני 2008 בשעה 19:15
    (#)

    בקרוב יפתח שירות אחסון בלוגים חינמי המאפשר לפתוח כמות בלוגים בלתי מוגבלת של בלוגים מסוג וורפרס, והמערכת תכלול מערכת סטטיסטיקה מתקדמת לניטור הפעילות בבלוגים כך שמעתי.

    עדיין לא ברור לי מה הכתובת של השירות הזה, אך אני יידע בקרוב ויעדכן אותך.

  2. אחסון אתרים   9 ביוני 2008 בשעה 19:27
    (#)

    מחשבה… אני גם עוסק מעט בתחום הזה, עם עמודי נחיתה או בלי (קישור ישיר) אני לא מת על זה אלא, זה פשוט משחרר לי מעט זמן לעסוק בדברים שמעניינים אותי יותר, כמו לפתח שירותי אינטרנט. המחשבה… גוגל מאפשר לפרסם בתוצאות חיפוש רק URL אחד של מפרסם אחד, כלומר מפרסם שני לא יוכל לפרסם על אותו URL באותו סט של תוצאות חיפוש, מסיבות שונות, כספית בעיקר… שים BID של $10 ותראה איך כל השטרות שלך בארנק ממריאים לכיוון גוגל. עכשיו – מה זה יקרה בתוצאות החיפוש… אם אתרים המכילים אותם לינקים פנימיים בעמודי הנחיתה לא יופיעו פעמיים בעמוד הראשון באופן טבעי או דרך PPC… ומה עם לינקים של affiliates יעברו לעדיפות שניה… יכול להיות שיהיו הרבה affiliates מובטלים…

    • המיליונר בפיגמה   12 ביוני 2008 בשעה 0:11
      (#)

      אני לא בטוח,
      זה משול ללירוק לבאר שממנה גוגל שותים. במידה בגוגל תתעלל באפיליאייטס, היא פשוט תפסיד המון כסף…

  3. אנונימי   11 ביוני 2008 בשעה 14:38
    (#)

    בנוגע להצעה שלך להשתמש בזה לתקופות עונתיות, חשבתי על כך, בשילוב הפוסט האחרון של שיטת העלאת ה QS האחרון שפירסמת והפוסטים על אוטוריטות באדוורס, לא יהיה יותר טוב בזמן "עונתי" להשתמש בדומיין שהגיע למקסימום אוטוריטה שניתן להשיג ע"י זמן, שהיה עליו קמפיין Brake Even של 10% CTR וכך לקבל BOOST יותר חזק ממה שיתנו ה GOOGLE PAGES?

  4. אוהד   21 בדצמבר 2008 בשעה 19:39
    (#)

    אהלן פיג'מיסט,

    google pages סגורים למשתמשים חדשים. 

    שי איזה תוכנה (פשוטה!!!!) שאפשר לעצב איתה אתרים

    ברמה כלומר בלי לחפש שעות אובייקטים ועיצובים.

    תוכנה עם טמפלטים בילט אין ברמה גבוהה!

    יש לך המלצות?

    באיזה תוכנה אתה משתמש?

    תודה.

     

  5. אבי   2 באוגוסט 2009 בשעה 14:34
    (#)

    שלום יגאל,

    איך אתה משאיר עמוד נחיתה בבלוג?

    אתה פותח לכל עמוד נחיתה בלוג משל עצמו?
    אתה פותח פוסט בבלוג קיים?

    תודה,
    אבי

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!