שיווק גרילה בקרייגסליסט

לאחר מעבר על הפוסטים האחרונים שלי, שמתי לב שחלף לא מעט זמן מאז שפרסמתי איזה מדריך מגניב, או מידע שיכול לייצר רעיונות חדשים, אז היום אני הולך לספר לכם, איך הרווחנו (אני וחבר) $80 בלי להתאמץ יותר מידי.

בתקופה בה שהיתי בניו-יורק, הייתי די מוגבל במסגרת כרטיס האשראי שלי. כלומר, כל הקמפיינים שלי רצו, אבל לא היה לי מרווח נשימה לקמפיינים חדשים. בשביל לא להיות משועמם, חיפשתי כל מיני דרכים יצירתיות וניסיתי כל מיני דברים חדשים, אשר לא מצריכים את שימוש כרטיס האשראי. וכך, אני ועמיתי מצאנו דרך די מגניבה להרוויח כסף בהשקעה של שעה.

רקע כללי

אתר קרייגסליסט (Craigslist.com) זהו סוג של לוח מודעות. לוח המודעות הפופולארי בעולם למעשה. שיווק בעזרת קרייגסליסט זה לא משהו חדש או שאני המצאתי, אבל השיטה שאני הולך לספר לכם היא די מקורית, ועוקפת כל מיני מנגנוני ספאם של האתר. בעיקרון, אסור לפרסם שם לינקים של אפיליאייט, ואם תפרסמו, יחסמו לכם את היוזר.

האתר קרייגסליסט ידוע בארצות הברית בעיקר ביכולת של הגולשים למצוא בו הרבה דברים חינם. לדוגמא, קניתם ספה חדשה לבית, ואתם לא יודעים מה לעשות עם הספה הישנה – שולחים מודעה בקרייגסליסט ובטוח תמצוא מישהו שירצה אותה, ובכך תמצאו לכם גם סבל (במידה ואתם גרים בקומה גבוהה). המבנה של קרייגסליסט, הוא לפי סטייטים בארה"ב וערים מרכזיות בעולם (יש את תלאביב, למרות שהאתר לא כ"כ פופולארי בארץ).

מה בדיוק עשיתי בשביל להרוויח $80

קודם כל הייתי צריך לבחור את ההצעה שאני רוצה לשווק. האמת שלא השקעתי יותר מידי מחשבה, כבר סיפרתי לכם כמה הצעות אסאי ברי פופולאריות, וכמה האפיליאייט מנג'רים שלי, היו חופרים לי שאני אקדם את ההצעות שלהם. מאחר והצעת האסאי הכי טובה שהייתה באותה תקופה היא Acai Burn, והביאו לי עליה עמלה יפה בAdvaliant (וגם ג'אוף הוא אחד משני האפיליאייט מנג'רים האהובים עליי), הלכתי עליהם.

השלב השני היה לפרסם בקרייגסליסט, בשיטה שלא תחשיד את הנהלת האתר ותגרום למחיקת ההודעה. ההודעה ששלחתי הייתה בחלק של ניו-יורק כמובן, אבל ניתן לשלוח בכל סטייט (קליפורניה זה הסטייט עם האוכלוסיה הגדולה ביותר, כך שנראה לי שמומלץ שם). ניסוח ההודעה שלי היה בסגנון:

שלום,
אני XXX.

לאחרונה אני ומשפחתי השתמשנו ב-Acai Berry והגענו לתוצאות משביעות רצון. כעת נשארו לנו שלושה בקבוקי Acai Burn, שאין לנו מה לעשות איתם. אתם מוזמנים לשלוח לי אימייל ונתאם איסוף.

ב ב ר כ ה,
XXXXXX

האימייל אשר פרסמתי היה אימייל טרי שיצרתי בג'ימייל רק למטרה הזו, וכך גם היוזר בקרייגסליסט. באותו היום קיבלתי 49 אימיילים, אשר הנוסח של 90% מהם היה זהה: "אני מעוניין/ת במה שיש לך להציע, מתי ניתן לאסוף את זה?". התשובה שלי הייתה זהה לכולם:

שלום רב,

לצערי מישהו כבר פנה לפניך, ואין ברשותי יותר בקבוקי ACAI. אם יש לך עניין רב, אני השגתי את הבקבוקים שלי מ-AffiliateLink.

מצטער על האי נעימות,
XXXXXX.

בסופו של יום, היה לי 2 לידים, אשר שווים $80 על כלום מאמץ.

כמה פעמים ניסיתי את זה?

הסיבה שמלכתחילה ניסיתי את הדרך הזו, כי זה היה נראה לי רעיון מגניב אז רציתי לנסות אותו, ולראות כמה תנועה ניתן להביא בשיטה הזו. חוץ מזה, זה לא בדיוק סטייל השיווק שלי, ולכן זו הייתה הפעם היחידה שניסיתי אותה. אני חושב שלמשתמשים חדשים זו יכולה להיות דרך מהירה ולא קשה במיוחד ליצור תקציב בסיסי לדבר האמיתי (PPC :) ).

השיטה הזו גם ניתן להרחבה על ידי פרסום במספר סטייטים, פרסום מספר מוצרים וכו…

אוטומציה

הדרך הזו, היא לא הדרך הסימפטית ביותר להרוויח כסף, מאחר וסוג של צריך לעבוד כל פעם מחדש. מה שכן, יש לי רעיון איך ניתן לשפר את העניינים. אני לא בדקתי אותה, אבל אין שום סיבה שזה לא יפעל. כל מה שצריך לעשות זה לפתוח ג'ימייל ולהגדיר Auto Reply של המודעה הקבועה שלנו (מישהו כבר אסף את המוצר…).

גם כך רוב המודעות הם אותו הדבר, ולא באמת מעניינות אותנו הודעות אחרות. אז במקרה הזה, כל מי ששלח הודעות שהתשובה לא רלוונטית אליהם ישרף, אבל אנחנו מתייחסים לרוב.

================

מקווה שנהנתם מהמדריך הקצרצר הזה, אתם מוזמנים לשלוח את דעתכם ואולי ביחד נוכל אפילו לשפר את השיטה. בכל מקרה, אתם מוזמנים להמשיך לשאול שאלות בפוסט השאלות וממש בקרוב יגיע סבב התשובות הראשון.

שיהיה בהצלחה.

נ.ב. אסאי מת, לא ממליץ לאף אחד לנסות את זה עכשיו.

61 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אילן ג'ורוב   22 באפריל 2009 בשעה 23:31
    (#)

    פשוט גאוני!

  2. freedomgosu   22 באפריל 2009 בשעה 23:36
    (#)

    אחלה שיטה יגאל, אהבתי את הרעיון ואני אבדוק לגבי האוטומציה זה נשמע דיי קל וזול..(במיוחד שאני כבר למדתי בזמן האחרון תכנות לאינטרנט שיעזור לי לעלות מודעות כאלה למשל פעם בשבועיים או משהו).

    תגיד, אתה אומר שאסאי מת, ואני אף פעם לא ניסיתי אסאי כי באתי מאוחר מידי, אבל למה לעזאזל עדיין יש מלא הצעות של אסאי בכל רשת? ומתווספות הצעות חדשות כל הזמן.

    • המיליונר בפיג'מה   25 באפריל 2009 בשעה 19:52
      (#)

      ההצעות הרבות שיש לאסאי זה של בעלי מוצרים שלא מוכנים להשלים עם העובדה שאסאי מת, ופשוט מנסים לסחוט את טיפות המיץ האחרונות.

  3. גאולה   23 באפריל 2009 בשעה 8:04
    (#)

    אהבתי, אבל זה קצת הונאה…
    לא כ"כ כיף לשווק בצורה כזאת.

    • המיליונר בפיג'מה   25 באפריל 2009 בשעה 19:53
      (#)

      הכל תלוי בעיני המתבונן.

      זה בסה"כ סיפור שאתה מספר, אתה לא מכריח אף אחד לרשום את מספר הכרטיס האשראי שלו. במידה ומישהו עושה את זה, הוא עושה את זה בגלל שהוא השתכנע מהמכתב מכירה של האסאי…

      בהצלחה.

  4. גולד לייבל   23 באפריל 2009 בשעה 9:14
    (#)

    היי
    בהחלט רעיון יצירתי שאפשר לפתח אותו לכיוונים יותר מוסריים בצורה כזאת או אחרת.
    יש המון משווקים באינטרנט אבל היצירתיים בינהם לא משאירים כסף על השולחן (-:

  5. שחר   23 באפריל 2009 בשעה 12:06
    (#)

    לא המציא את זה ה RichJerk הידוע לשימצה?
    היה לו גם סיפור נחמד על זה שהוא השאיר מודעה על גור גזעי למסירה חינם
    וחזר במייל אוטומטית עם זה שהוא כבר מסר אותו אבל מאוד מאוד ממליץ על
    "ספר אילוף"
    "מזון מעולה לכלבים"
    "בייבי מוצארט לכלב"
    "למד איך למנוע מכלבך להשתין על השטיח שאתה כלכך אוהב ב 4 צעדים…"
    just name it :)

    תגיד ידידי מתי הספר? :)
    אחלה בלוג שבעולם. רק תדעו ששיווק מבוסס תוצאה הוא העתיד
    של עולם השיווק. תפקידי הצנוע הוא לנסות להרחיב אותו לטלפוניה
    ובכך להוציא אותו מעידן הינקות האינטרנטי שלו.
    אתם מוזמנים להציץ http://www.mediameter.co.il

    disclaimer
    אני לא משווק של מדיה מטר, זה מיזם שלי שאני קורע עליו את הת__.
    אני לא משווק ספאם בבלוגים אבל רוצה לתת לכם תחושה לאן השוק הולך.
    אני לא חושב שיש פה בכלל לקוחות (תפתיעו אותי) ואני סתם חושב שזה יעניין אתכם.
    אתם מוזמנים להתעלם מתגובה זו ואני מתנצל אם אני פוגע ברגשותיו של מישהו.

    • מומו הכלב   23 באפריל 2009 בשעה 18:27
      (#)

      מה זה אומר שיווק מבוסס תוצאה? המטרה של שיווק היום היא לא לייצר תוצאה (כסף) ? ואם אין תוצאה מחליפית שיטת שיווק או מנסים לשפר אותה או מחליפים משווק או שאוכלים את היוקנובה (בונזו משופר)… שלו הצלחת למכור ומתיישבים לנוח ולחשוב מחדש.

      • שחר   23 באפריל 2009 בשעה 18:33
        (#)

        הכוונה לדרך שבה אתה משלם למי שיספק לך שירותי שיווק.
        אתה יכול לקחת איש שיווק ולשלם לו תשלום חד פעמי או קבוע לניהול קמפיין או לשלם לו על פי תוצאה (כלומר על פי ליד או מכירה בפועל).
        שיווק על פי תוצאה = שיווק באמצעות רשת שותפים.

        אגב איפה אתה קונה את הבונזו שלך? ממליץ על משהו? :)

        • מומו הכלב   24 באפריל 2009 בשעה 1:14
          (#)

          פגעת ברגשותי אני אוכל יוקנובה או פרופלן – מזון מעולה לכלבים לא בונזו – מזון גרוע לכלבים. שיווק מבוסס תוצאה הוא חלק ממערכת השיווק שמשולב ומשתלב במערך השיווק של חברות – העתיד כבר כאן… העתיד ששם בעתיד… – לשמחתי אף אחד לא יודע לנבא.

          • שחר   24 באפריל 2009 בשעה 8:07
            (#)

            מומו אנא קבל את התנצלותי הכנה אם פגעתי לך בבונזו… סליחה סליחה אבל מה זה היה? יוקנובה או פרופלן (קופי פייסט אנא עארף).

            העתיד כאן אבל הוא בראשיתו ושווה להעיף מבט רחב יותר על המגמה. כשמשרדי הפרסום שלטו בפריסת המדיה הלכו הלקוחות וגנבו להם תקציבאים שיעבדו אצלם על מנת שיוכלו לתקשר איתם (ולהציק להם) אח"כ באו כמה ילדים עם הו הו אינטרנט ועוד יותר מרגש, באנרים !!! והקימו חברות אינטראקטיב שחלקן נקנו על ידי חברות פרסום. עכשיו על שולחן הניתוחים חברות קידום האתרים ובסוף בסוף יהיו כל הגנסטרים הללו…. משיווק שותפים. לכל חברה מכובדת יהיה מנהל אפילייאט ואז לצערי הדודה שלך תתחיל להציע לך משקה בריאות מהפכני של שטראוס…מה פתאום MLM היא תצעק, אני אפייליאטורית!
            אף אחד לא יודע לנבא אבל הערכה מושכלת לגבי העתיד יכולה לעזור. במיוחד לחולה "יזמת" כרונית כמוני…:)

            • מומו הכלב   24 באפריל 2009 בשעה 12:38
              (#)

              אני מקווה שהדודה שלי ובכלל כל הדודות דודים והרבה מעבר לזה לא ידבקו במחלה הזו כי אז יהיה לי פחות פרנסה פחות דודות… ופחות חברים (פחות מ- 2 שיש לי היום…) אני מאמין שזה לא יגיע לזה אבל זה בהחלט יכנס להרבה חברות.

    • המיליונר בפיג'מה   25 באפריל 2009 בשעה 20:01
      (#)

      אני שמעתי על Richjerk אבל מעולם לא קראתי שום דבר שלו, במיוחד בגלל שהוא העתיק את הלוגו שלו מהמשחק האגדיLeisure Suit Larry. בכל מקרה, שיווק תוכניות שותפים זה בהחלט העתיד.

      ולגבי השאלה איך ניתן להתמקצע יותר בתחום וללמוד יותר טוב, התשובה שלי היא מניסיון. את השיטה הזו לדוגמא לא קראתי בשום מקום, אלא חשבתי עליה. וכך עוד הרבה שיטות פחות אפורות שאני משתמש בהם. פשוט תצלול למים העמוקים….

      בהצלחה.

    • תוכניות שותפים   26 באפריל 2009 בשעה 7:34
      (#)

      נתקלתי בזה – Pay Per Call

      נראה לי קונספט דומה לשלך

      The Wiz

      • תוכניות שותפים   26 באפריל 2009 בשעה 7:36
        (#)

        שכחתי את הלינק :)

      • שחר   26 באפריל 2009 בשעה 8:24
        (#)

        היי Wiz
        ראשית ברכות על האתר היפה והמושקע שלך :- )

        אתה צודק מבחינת השיוך לתחום אבל הקונספט שונה לחלוטין.
        למעשה הלקוחות של מדיה מטר הם הם אשר גובים תשלום על פי שיחה ואני מספק רק את כלי המדידה. אחד למשל הקים קמפיין למרפאה וגובה מהם על פי כמות הפניות הטלפוניות. השני יש לו אתר בנישה מאוד ממוקדת ולכל המפרסמים באינדקס נותני השירותים הוא שם טלפון שאפשר למדוד אותו וגם הוא גובה לפי כמות השיחות.

        למעשה כל מי שרוצה להכנס לתחום האפילייאט ומכיר איזה זגג, רופא שיניים, קוסמטיקאית בנתניה, סוכן ביטוח בדרום וכו' ורוצה להתחיל למכור להם לידים יכול לעשות זאת כך בפשטות ובעברית. אני רק מספק את כלי המדידה במחיר שווה לכל נפש. לא אכפת לי אם אתה המפרסם שרוצה פעם אחת ולתמיד להבין איזו מודעה באיזה עיתון מביאה לך לקוחות או לחלופין רק מבזבזת לך כסף, או שאתה בעל אתר שמתקשה להוכיח שהפרסום אצלך משתלם, או משווק שרוצה להכנס לשיווק שיתופים בדרך קלה, פשוטה ובעברית. לכולם אני פשוט סופר ורושם את פרטי השיחות.

        ותודה על השאלה כמובן.
        שחר

        • תוכניות שותפים   26 באפריל 2009 בשעה 9:33
          (#)

          דבר ראשון תודה

          דבר שני…אחרי שעכשיו הבנתי קצת יותר על האתר שלך זה ממש מבריק.

          עכשיו נשאר רק לשווק :)

          The Wiz

  6. יגאל   23 באפריל 2009 בשעה 12:53
    (#)

    יו איזה תותח אתה יגאל
    אני מוריד בפניך את הכובע
    תשמע, 80 דולר זה לא הולך ברגל, זה יותר מיום עבודה (לחלק מהאנשים)

    סחטיין איזו יצירתיות !!

  7. מוטי   23 באפריל 2009 בשעה 15:25
    (#)

    וואי שיטה מגניבה לייצר כסף ביחסית קצת זמן.
    אבל הבאסה בזה שזה לא תמידי.

    • מומו הכלב   24 באפריל 2009 בשעה 1:16
      (#)

      שום דבר אינו תמידי – גם החיים…

      • תומר   24 באפריל 2009 בשעה 23:54
        (#)

        תודה מומו נתת לי עכשיו מלא מוטיבציה

        • המיליונר בפיג'מה   25 באפריל 2009 בשעה 20:02
          (#)

          אני מסכים אתכם שזה לא תמידי, בגלל זה אני גם לא משתמש בזה יותר, אבל העניין הוא שזה יכול להיות קרש קפיצה מצויינת למתחילים שרק צריכים תזרים מזומנים התחלתי על מנת להתחיל את דרכם…

  8. אין שם   23 באפריל 2009 בשעה 18:21
    (#)

    לא אהבתי את השיטה ואני לא ממליץ עליה למי שרוצה להתקדם בתחום – כי הוא בונה לעצמו תבניות חשיבה לא נכונות שבסופו של דבר יפילו אותו בפח.

    • מארס   24 באפריל 2009 בשעה 16:36
      (#)

      גם אני באותה דיעה. קומבינות עשויות להיות אולי הצלחה בטווח הקצר, אבל מוקש נעל לטווח הארוך. מנסיון מר ועגום.

      • המיליונר בפיג'מה   25 באפריל 2009 בשעה 20:03
        (#)

        אני איתכם,
        אך עדיין, אני כתבתי על השיטה הזו, מאחר והיא יכולה לתת רעיונות אחרים בכלל, ולייצר תזרים מזומנים בסיסי למתחילים בפרט.

  9. (#)

    מאוד יצירתי, אהבתי :-)
    נראה לי שזו דווקא דרך לא רעה למישהו מתחיל שצריך קצת כסף.
    אולי זה לא 100% מוסרי אבל לא ממש פוגע באף אחד.

    • מומו הכלב   24 באפריל 2009 בשעה 1:06
      (#)

      אני מסכים איתך!

      • תוכניות שותפים   26 באפריל 2009 בשעה 6:08
        (#)

        אני אתרגם בשבילו כי אני דובר שפת הג'יבריש:

        פיראטית אינטרנטית
        ———————-

        מאוד יצירתי, אהבתי
        נראה לי שזו דווקא דרך לא רעה למישהו מתחיל שצריך קצת כסף.
        אולי זה לא 100% מוסרי אבל לא ממש פוגע באף אחד.
        ————————————————————————–

        בנוסף אני לא חושב שיש פה משהו מוסרי או לא מוסרי…זה עוד ערוץ שיווק כמו לשים פוסט ב yahoo answers גם זה לא מוסרי?

        The Wiz

    • אפי   26 באפריל 2009 בשעה 17:10
      (#)

      כבדהו וחשדהו!!
      כשפתחתי את האתר בלינק הזה ירד לי אוטומטית קובץ PDF למחשב ובסיומו האנטי וירוס AVG התריע על סוס טרויאני.

      שימו לב, יכול להיות אינטרס מאוד גדול לשתול לאפילייט סוסים ובכך לגלות את המקורות שלהם.

  10. דוק   23 באפריל 2009 בשעה 20:31
    (#)

    חביב לגמרי, אהבתי את השיטה שלך,
    בעבר שיווקתי גם דרך קריג ליסט אתרי מכירות בשיטה קצת אחרת. הייתי מפרסם את המוצר שהייתי רוצה ונותן קישור לעמוד המוצר אצלי באתר, בחלק המיקרים זה היה מקבל קיטלוג כספאם אבל כמה הודעות נשארת באוויר וזה מספיק. בשונה מאצלך השיטה הזאת עובדת טוב יותר דווקא על מדינות (באר"הב) בהן אין הרבה ביקורים.

    המודעות שהיו נשארות נשארו במשך כמה שבועות בעמוד הראשון-שני של גוגל והצלחתי להכניס מילות חיפוש של מוצרים שהיה קשה לי לקדם אצלי באתר לעמוד הראשון בגוגל דרך מודעה של קריג ליסט.
    זה גם הסיבה שעדיף מדינות לא פעילות כל כך כי שם המודעה נשארת ל45 ימים כאשר במדינות פעילות מאוד כמו NJ,NY,CA המודעות נשארות רק לשבוע ימים.(שגם זה מספיק למכור)

    אגב הסיומת של קריג ליסט זה ORG לא COM

    • מומו הכלב   24 באפריל 2009 בשעה 1:15
      (#)

      למה אתה לא משתמש בשיטה זו גם בהווה ?

      • המיליונר בפיג'מה   25 באפריל 2009 בשעה 20:04
        (#)

        אני מניח בגלל שהיא לוקחת זמן בניגוד ל-PPC ו-SEO שברגע שהתנעת את הרכב הוא נוסע על טייס אוטומטי ודורש טיפול 10,000 פעם ב….

  11. הסמואי   24 באפריל 2009 בשעה 12:52
    (#)

    הי יגאל, האם פרסום ב mediatraffic ו zango יכולים להוות אלטרנטיבה ראויה ומשתלמת לפרסום באדוורדס? נתקלתי בכמה סיפורים על אנשים שעשו איתם roi של 400% ושילמו סנטים ממש על כל ביד.

    • המיליונר בפיג'מה   25 באפריל 2009 בשעה 20:05
      (#)

      מחברים שלי אני יודע שכן, אך אני מעולם לא ניסיתי את זה.

      בהצלחה.

    • אח של קישקשתא   26 באפריל 2009 בשעה 16:22
      (#)

      גם אני שמעתי על כאלה שעושים מיזה כסף טוב, אבל צריך להיזהר כדי לא לאבד את המיכנסיים, כמו באדוורדס גם פה יש תהליך של ניסויי וטעייה שעולה הרבה כסף וגם פה אתה מיתחרה על בידים ( אתה יכול לתת בידים על מילים או שמות אתר ).

  12. סיימון   25 באפריל 2009 בשעה 23:39
    (#)

    הי יגאל מה זה SUPPRESSION FILE? כל פעם שאני נרשם ללידים באדוואליאנט הם רוצים שאני אוריד את הקובץ וכל מה שיש בו זה כל מיני כתובות דואר. מה המשמעות של הקובץ הזה.

    • תוכניות שותפים   26 באפריל 2009 בשעה 6:11
      (#)

      זו רשימה של מנויים שנרשמו לניוזלטר ועשו opt-out, קרי הם לא רוצים לקבל עוד אימיילים. ומכיוון שהרשימה הזו דינמית ומשתנה כל הזמן הם רוצים שגם אתה תתעדכן.

      במידה ואתה עושה שיווק באמצעות אימיילים.

      The Wiz

  13. אח של קישקשתא   26 באפריל 2009 בשעה 16:17
    (#)

    כלום לא חדש,שיטת הבלאק האט הזו ידועה מזמן, אלפי מודעות כאלו נימחקות ביום מקרייגליסט ואתרים דומים.
    צריך כל פעם להשתמש בפרוקסים טובים ( לא ציבוריים) כדי לעלות מודעות ועוד שלל טכניקות.
    תעשייה זו מאוד פורחת ( למעשה כבר הגיע לרוויה) אבל הכל תלוי ביצירתיות שלכם, יש אנשים שעושים עם זה מאות דולרים ביום.

    משתמשים בזה בעיקר בקטגוריית הדייטים בקרייגליסט (גבר מחפש אישה,אישה מחפשת גבר ועוד ) שולחים אותם לפרופיל שלך באחד מאתרי הדייטים כדי לראות עוד "תמונות" שלך ומישם להמשיך "להיתכתב" כדי להיפגש…………….כשלמעשה על כל הרשמה לאתרי הדייטים אתה מקבל תשלום מסויים.

    ועוד כהנה וכהנה דברים נחמדים.

    קראתי לזה שיטת בלאק האט כי זה באמת ככה,אם החברת cpa תגלה שהתנועה מגיעה מקרייגליסט תקבלו באן ……זה בדוק. לכן צריך להסתיר את התנועה עם דאבל מטה רפראש.(דאבל רידיירקט).

    דרך אגב אם המודעה שלכם מחזיקה יותר משעה מבלי להימחק זה נחשב להישג גדול , לכן יש כאלו שמפרסמים עשרות ואף מאות מודעות ביום ( כל מודעה צריכה להיות שונה קצת מהקודמת …….בקיצור זה משחק של חתול ועכבר ).

    פי'גמה אני מוריד בפנייך את הכובע (השחור) על זה שלפעמים אתה מביא לידיעת הקוראים בארץ כל מיני טכניקות שאולי לא היו מגיעות לאוזניהם בדרך אחרת.
    למעשה אתה האתר הרציני היחיד בארץ שעוסק תכלס ביצירת כסף באינטרנט,

    אבל צא מהמקובעות שלך, האינטרנט זה לא רק cpa ו קליקבנק, תביא מידיי פעם לקוראים החדשים כמה שיטות בלאק האט .

    דרך צלחה

    • המיליונר בפיג'מה   26 באפריל 2009 בשעה 17:37
      (#)

      אהלן,

      זה יותר גריי-האט מאשר בלאקהט, מאחר והתנועה ל-CPA לא מגיעה מקרייגסליסט באופן ישיר אלא מהמייל של המשתמש, וכך לא צריך להשתמש בשום קלואקינג. אני לא עושה ספאם בקרייגסליסט, אלא נותן לאנשים את המייל שלי. בגלל זה, זה יותר טוב מסתם עוד בלאקהאט.

      לגבי לתת לאנשים מידע על בלאקהאט, אני לא חושב שזה רלוונטי, מאחר ואני לא עושה בלאקהאט. כשאני אעשה, אני אתן מידע. אבל אתה מוזמן לפתוח בלוג בלאקהאט, אני בטוח ארשם לאראסאס.

      בהצלחה.

  14. אביב   27 באפריל 2009 בשעה 18:40
    (#)

    אהבתי!!! פשוט גאוני! אם רק אני הייתי מצליח להרוויח 80$ בשעה על כלום זה היה יכול להיות נחמד. אני מעלה עכשיו את הפרויקט הראשון שלי, שכולל תערובת של כמה קמפיינים ואני מקווה שאני אוכל לנסות את השיטה הזאת ולהרוויח קצת כסף בשביל PPC.

    • המיליונר בפיג'מה   28 באפריל 2009 בשעה 14:11
      (#)

      אם תשנה את המשפט הבא:
      "אם רק אני הייתי מצליח להרוויח 80$ בשעה על כלום זה היה יכול להיות נחמד. "
      למשפט הזה:
      "כשאני אצליח להרוויח 80$ בשעה על כלום, זה יהיה מאוד נחמד. "

      תגדיל את הסיכויים שלך פלאים.

      בהצלחה.

  15. גיל   28 באפריל 2009 בשעה 20:53
    (#)

    שלום יגאל.
    ממש לא אהבתי את הרעיון ואת השיטה מסיבה אחת בלבד.
    כיוון שזה היה מבוסס על שקר .

  16. אהוד   13 ביוני 2009 בשעה 23:18
    (#)

    לא יודע מי הראשון שפירסם את זה, אבל אני מכיר את השיטה מ-blackhatworld.com.
    לא מת על זה, ההרגשה שלי מלשקר (כי בסופו של דבר, מדובר כאן בשקר) לאנשים לא טובה ואני חושב שיש דרכים הגונות יותר לעשות כסף.
    חוץ מזה שצריך להתחיל להסתבך עם לזרוק תנועה גרועה יחד עם התנועה הטובה, אחרת קראתי שה-conversions גבוהים מדי וזה מיד מעלה חשד.
    בכל מקרה, זה רעיון מגניב בתיאוריה (כמו כל short con, זה קצת כמו קסם :)

  17. חזי   23 ביולי 2010 בשעה 13:46
    (#)

    היי יגאל,

    ממה שהבנתי קרייגליסט מגבילים את הגישה רק לתושבי אר"הב.

    ישנה דרך לעקוף את זה?

    הבנתי שפרוקסי ותוכנה שמשנה IPאמורות לעזור, אבל יש צורך להשאיר שם מספר טלפון.

    אז אם אני משיג מספר של חבר ארהב,טכנית אני יכול לפרסם שם חופשי?

  18. חזי   27 ביולי 2010 בשעה 23:18
    (#)

    ואם אני רוצה להשתמש,ישנה דרך לעשות את זה מהארץ?

    • שמעון   21 באפריל 2011 בשעה 21:57
      (#)

      היי, גם אני ניסיתי לפרסם מודעה באיזור ארה"ב והוא מבקש מס' טלפון של ארה"ב – יש מה לעשות נגד זה יגאל?

      חוצ מזה, חזי, אתה יכול לנסות לפרסם בארצות אחרות – זה כן עובד.
      בהצלחה!

  19. Fortune   16 בנובמבר 2011 בשעה 10:45
    (#)

    תודה רבה יגאל. קצת אפל בשבילי ולא אנסה אבל הרעיון מצויין ופותח נהדר את החשיבה.

  20. איציק עגם   11 בינואר 2015 בשעה 23:41
    (#)

    יגאל שלום,

    יש לי שאלה בקשר לניסוח התשובה שלך.

    כתבת להם:

    שלום רב,

    לצערי מישהו כבר פנה לפניך, ואין ברשותי יותר בקבוקי ACAI. אם יש לך עניין רב, אני השגתי את הבקבוקים שלי מ-AffiliateLink.

    מצטער על האי נעימות,
    XXXXXX.

    אם אתה אומר שהם לא נותנים להכניס לינקים, אז איפה אתה הכנסת את הלינק שלך?
    אני לא רואה שום סיבה שאנשים יקנו דרכך ללא קישור שלך.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!