כרוניקה של קמפיין אדוורדס מנצח. – חלק ב'

סיפורו של קמפיין האדוורדס החדש שלי ממשיך. זה אותו קמפיין שאני חושב שאני יכול להגיע איתו ל-$1,000 ביום רווח, רק שבשבוע שעבר הראתי לך איך הוא הפסיד $1,600. אז מה קרה לקמפיין השבוע? סדרת הריאלטי ממשיכה…

אז בפוסט הקודם בנושא, הצגתי לכם פירוט של הקמפיין ודווקא את היום הכי מכניס שכחתי לצרף סקרינשוט. אני לא יודע איך אף אחד לא העיר לי על זה. כנראה שאתם ישנים בעמידה :) אז אני אתחיל קודם כל מה-12 ביוני שאותו החסרתי בפוסט הקודם:

  • היה 30 המרות.
  • הנה הסקרינשוט:

אז כך…

לפני שבוע וחצי, כשכתבתי את הפוסט, ביום שישי, הורדתי את כל הבידים ל-$0.7. מאז לא נגעתי בקמפיין. לאחר שאני אציג לך את השתלשלות האירועים מאז, אני הולך להסביר מה אני הולך לעשות…

אז הנה השתלשלות האירועים, חשוב לשים לב לאיך שהקמפיין משתבח עם הימים:

  • 17 ביוני
    • כאמור הורדתי את כל הבידים ל$0.7 ומאז לא נגעתי בכלום
    • 14 המרות
  • 18 ביוני
    • 14 המרות
  • 19 ביוני
    • 10 המרות
  • 20 ביוני
    • 16 המרות
  • 21 ביוני
    • 15 המרות
  • 22 ביוני
    • 15 המרות
  • 23 ביוני
    • 17 המרות
  • 24 ביוני
    • 19 המרות
  • 25 ביוני
    • 18 המרות
  • סה"כ 17-25 ביוני
    • 138 המרות
    • הכנסה: $3,054.82
    • רווח: $357.35 ($39.70 ליום)
  • סה"כ 29 למאי עד ה-25 ביוני
    • 317 המרות
    • הכנסה: $7,102.39
    • הפסד: $1,509.11

מה אני הולך לעשות?

  • אין לי מושג כמה המרות היה לי מ-SEO, עוד לא הכנסתי את הסטטיסטיקות לפרוספר
  • נכון שאמרתי שהביד מטרה שאני רוצה לרדת אליו זה $0.5. עם זאת כמו שאמרתי לכם בפוסט הזה. כשכותבים מפת מטמון, צריך להיות מוכנים לשינויים. מלכתחילה ההערכה שלי הייתה שעל מנת להגיע ל-ROI של 10%, אני צריך ביד של $0.5. נראה שנכון לעכשיו ביד של $0.7 מספיק לי בשביל 10% ROI וזה המטרה המרכזית.
  • זה נראה כאילו אני עושה דברים בקלילות, וכאילו ניתן לשכפל את ההצלחה הזו בקלילות. תסמכו עליי, זה לא קמפיין סנטדרטי, זו פשוט נישה טובה… כשיש נישה טובה, עם מוצר טוב (אני עומד על פחות מ-1% Refund) אז הכל הולך טוב.
  • אני יכול להמשיך להוריד את הביד… ובסופו של דבר אני מאמין שאני יכול להגיע ל-$100 ביום עם 100% ROI. פשוט יהיה מצב שאני משלם על פרסום משהו כמו $100 ביום ועושה 5-6 המרות…
  • נכון לעכשיו אני לא מנסה לחסוך כסף על הקמפיין אלא להכניס כמה שיותר. הדרך הכי קלה לעשות Scaling מפה, זה לא לחסוך/להוריד עלויות. אלא להרוויח יותר. כלומר:
    • להעלות עמלה מ-50% ללפחות 70%. אני מאמין שברגע שאני מגיע למשהו כמו 50 מכירות ביום יהיה לי על מה לדבר.
    • לעשות ספליט טסט למודעות. ככל שיש לי יותר תנועה, כך יותר קל לי לעשות ספליט טסט. אני חושב שזה אפשרי לשפר את המודעות שלי לפחות ב-25%.
    • אותו הדבר לגבי עמוד הנחיתה שלי…
    • בסופו של דבר זכרו, הרבה יותר קל להרוויח כסף מאשר לחסוך כסף. בגלל זה (בחיים בכלל) כל האנשים שמרכזים את האנרגיות שלהם בלחסוך כסף במקום להרוויח, רק מתדרדרים.
    • ואני לא אומר לא לחסוך. ברגע שאני אגיע למיצוי מסויים, אני כן אצטרך לעשות אופטימיזציה של חסכון.
  • כמו שאמרתי בפוסט הקודם, יש לי עוד כמה נושאים לעשות עליהם קמפיין. כך שעוד לא מיציתי את רשת החיפוש.
  • יש לי את רשת התוכן, שהיא בכלל מפלצתית וניתן להגיע שם לכמויות מפלצתיות. (זה גם הצד החזק שלי)
  • מקווה שביום שלישי אני אסיים את כל הכרטיסים לכנס ואז לא אצטרך להתעסק עם זה יותר וזה ישאיר לי חלון זמן לשפר את הקמפיין הזה…

זהו לבינתיים. שאלות יתקבלו בברכה :)

נ.ב. כמו שאמרתי, יום שלישי יש סיכוי גדול שכל הכרטיסים ל-VisionCamp יסתיימו, כך שמי שעוד לא דאג לשריין לעצמו מקום, עכשיו זה הזמן!

נ.ב.2. יש סיכוי שביום שלישי אתם הולכים לצפות במופע ReMarketing שעוד לא נראה כמותו בארץ :)

18 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אדי זבלונוב   26 ביוני 2011 בשעה 10:52
    (#)

    מעורר השראה יגאל!
    הצד החזק שלי זה רשת החיפוש משם אני יכול לעשות דברים טובים :)

  2. שרון   26 ביוני 2011 בשעה 11:00
    (#)

    אני לא מתחבר כל כך לפרסום בגוגל אבל יכול להיות שבעקבות ההשראה שלך אני אתחיל :)
    אהבתי את הפרסום שלך בפייסבוק – קיבלתי ממנו כמה טיפים כמו צבעים, מלל, והנעה לפעולה

    • המיליונר בפיג'מה   26 ביוני 2011 בשעה 11:05
      (#)

      אהלן שרון,

      כמו שאמרתי בפוסט הקודם שלי על אדוורדס, אם אין לך כמה אלפים "לזרוק על אימון", אז אין מה להכנס. אני ממליץ להתחיל מכיוונים אחרים.

      כמו שאתה רואה, לא חזרתי לאדוורדס עד שהיה לי אתר נורמאלי שעושה כסף גם ב-SEO.

      שמחתי לעזור עם הפייסבוק :)

  3. יוגב ליפכין   26 ביוני 2011 בשעה 11:31
    (#)

    ההמרה של האתר נראית טוב, ואם הנישה חזקה אז זה יתרון.
    כמה אחוז BOUNCE RATE אתה מוכן לקבל מתנועה של PPC?

  4. המועמד לפיג'מה   26 ביוני 2011 בשעה 12:13
    (#)

    ענק !!! פשוט בית ספר :)
    בהצלחה בקמפיין יגאל.

  5. שוקי   26 ביוני 2011 בשעה 14:11
    (#)

    יגאל תודה על הפוסט!
    היה עוזר אולי אם היית טיפה מרחיב לגבי הקמפיין עצמו (בלי להכנס לפרטים ספציפיים כמו מה האתר שלך וכו'). כי האמת אני רואה את המספרים שאתה מפרסם ואני לא ממש מרגיש שלמדתי משהו חדש שלא ידעתי קודם … בסך הכל החלק העיקרי זה מה עומד מאחורי הקמפיין באדוורדס והיה יכול לעזור אם היית טיפה מרחיב על זה (שוב , בלי להכנס לפרטים ספציפיים ).

    תודה ובהצלחה

  6. דוק   26 ביוני 2011 בשעה 16:18
    (#)

    לאחרונה נחשפתי למושג שנקרא המליונר בפיג'מה ומסתבר שזו אוניברסיטה מהלכת עם מוניטין ואמינות.
    כמו שבאוניברסיטה תלמידים לוקחים קורסים, הייתי שמח אם היו לך קורסים דיגיטליים
    מוכנים על המדף שמסבירים בעברית פשוטה וברורה, צעד-אחר-צעד, איך עושים כל דבר.
    לדוגמה: אפילייט >> הקמת אתר >> בחירת רשת שותפים >> הבאת תנועה וכדומה.
    בקיצור, מכיתה א' עד י"ב.
    יש הרבה ידע ברשת אבל אין מקום אחד שמרכז הכל במקום אחד, ובעברית (או שאני טועה ויש מקום כזה).
    מצד שני יש הרבה שרלטנים, גורויים, קוסמים ומכשפים שמבטיחים הרים וגבעות.
    מה אתה אומר?

    • המועמד לפיג'מה   28 ביוני 2011 בשעה 0:33
      (#)

      גם אני חיפשתי מקור מידע כזה, ומצאתי אותו באתר הזה אז אתה לא צריך לנבור עמוק באינטרנט, פשוט תקרא את הבלוג הזה ( ואני מתכוון לכל הבלוג … פשוט תעבור פוסט פוסט ) , ובדרך הזו אתה תצטרף למסע של "המיליונר בפיג'מה" ותראה את כל השינויים שחלו על התחום הזה משנת 2008 עד היום.
      אז כן אתה טועה :) ויש מקום כזה והוא פה, ואם תקרא את הכול את תראה איך הוא התחיל מאפס ידע גם כן.

      שיהיה לך בהצלחה
      המועמד לפיג'מה

      • בלגרול   29 ביוני 2011 בשעה 20:57
        (#)

        הוא התחיל מ- 0 ידע והגיע לביצועים מרשימים מעבר לכל דמיון, אבל דוק צודק.
        יש המון שרלטנים בשוק, וזה לא פשוט ללמוד את הדברים הנכונים כשאתה מופצץ בידע. אין לך מושג למי להאמין ומה לעשות, ואם תקרא טוב בבלוג, תשים לב שגם יגאל שינה את השקפת העולם שלו כמה פעמים, ואני מניח שזה קרה בגלל שבכל פעם הוא שמע וניסה משהו אחר

        • המיליונר בפיג'מה   29 ביוני 2011 בשעה 21:27
          (#)

          אהלן,

          WG תודה על ההשקפות.

          בלגרול, אתה צודק לגמרי. בכל יום אני לומד משהו חדש+יש קדמה ויוצא לי לשנות את השקפות העולם שלי מידי פעם. אני רואה את זה כיתרון להיות גמיש :)

          בכל מקרה, אני לא חושב שיש בנאדם אחד בעולם שיכול ללמד אותך, כמו שאתה תלמד אותך. האתגר הוא להשתלט על עצמך ולא על גוגל. ברגע שתצליח להשתלט על עצמך, אתה תצליח בעסק…

          זה עניין של לפתח משמעת, זה עניין של לפתח נחישות. משהו שאף מקור מידע לא יכול ללמד אותך. בשורה התחתונה, הבנאדם היחיד שיכול ללמד אותך זה אתה עצמך. אני יכול לזרוק לך כמה טיפים בדרך, אבל המפתח זה אתה… הרבה נחישות והתמדה…

          שיהיה בהצלחה.

  7. קטן הקטן   26 ביוני 2011 בשעה 16:40
    (#)

    הייי יגאל, תודה רבה על הפוסט המדהים!

    כמו שאמרת מקודם: "אני ממליץ להתחיל מכיוונים אחרים".

    מהם הכיוונים האחרים ?

    תודה רבה !!!

  8. אורי   26 ביוני 2011 בשעה 18:50
    (#)

    מעניין לעקות אחרי ההתפתחות.

    תוך כמה זמן להערכתך תהיה ברווח של 1000$ ליום? כמה זמן הוקצב למטרה זו?

  9. ברי   28 ביוני 2011 בשעה 20:58
    (#)

    תודה רבה על הפוסט, בקרוב אתחיל ליישם את השיטה שלך לגבי הנישה שלי.

    אגב, אחרי חודשיים של עבודה על האתר שלי ובעסקי השיווק באינטרנט אני שמח לבשר שהצלחתי היום לבצע את המכירה הראשונה שלי באינטרנט!!!

    זה סיפוק גדול מאד.

    עצה שאני יכול לתת למי שמתחיל היא פשוט להזיז את הת*ת ולהתחיל לעשות משהו.
    אם מישה וכאן מתחיל ורוצה לשאול אותי משהו אני אסמך לעזור

    • מדר גיא   1 באוגוסט 2011 בשעה 0:49
      (#)

      אני מת להתחיל ולא יודע מאיפה בדיוק עם מCLICKBANK אבל איפה לשתול את הלינקים
      אין לי עדיין אתר אבל התחלתי ללמוד HTML כדי לבנות לי משהו בעצמי
      לגוגל עדיין אני רחוק מלהכנס שאר הדברים על פי הבנתי שהיא לא גדולה צריכים אתר כמו WESELL אשמח מאוד עם תוכל לעזור לי בכמה טיפים
      בברכה מדר גיא
      נ.ב האימייל שלי guymadar789@gmail.com

  10. רון   29 ביוני 2011 בשעה 2:21
    (#)

    אהלן יגאל,

    דיברת הרבה בזמן האחרון על עמודי נחיתה טובים וגרועים.
    מה דעתך לדבר קצת על ניסוח המודעה עצמה?

    תודה

  11. בנטקס   22 באוקטובר 2011 בשעה 15:52
    (#)

    מעניין מאוד איך זה שפתאום הגעת להפסד כל כך גבוה. אבל הרווח שהיה לך יחסית ממש נמוך (גם יחסית נמוך לסכומים של הקמפיין). אני מאמין שאם זה היה נושא אחר שהיה ממיר יותר היה לך יותר קל ורווחים של חודש אחד היו מכסים על הפסדים של חודשים אחרים.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!